חפש ב:

2015 השנה בה הסינים גילו את הנדל"ן הבינלאומי

שנת 2015 הייתה שנה משפיעה אצל משקיעי הנדל"ן הסינים בהשקעות חוץ כשאלה השקיעו בנדל"ן מחוץ לסין כ-30 מיליארד דולר. סכומים שהכפילו עצמם מהשנים הקודמות.

צוות בנק נדל"ן|17.3.2016|12:46|3263 צפיות

אם השתלטות על העולם הייתה נבחנת במישור הכלכלי, אז הסינים היו מקבלים את תפקידה של האימפריה הגלקטית החדשה, שכן המשבר הכלכלי שפקד את סין בתחילת השנה, יצר גלי ענק בקרב עולם ההשקעות המערבי עד שמומחים רבים החלו לחשוש ממשבר דומה לזה שפקד אותנו בשנת 2008. הדבר קורה בשל העובדה שיש חשש גדול שנתונים רבים לא מגיעים לחברות המערביות מהחברות הסיניות ומהיכולת של הממשלה לקבוע כללי משחק חדשים בכלכלה הסינית ולזו יהיה אפםט ישיר על הכלכלה המערבית שכן מדינות רבות (ובראשן ארה"ב) לוות סכומי עתק לצורך התקציבים שלהם.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



הדימוי הקומוניסטי לעומת המציאות העכשווית
כשהאדם הממוצע חושב על הקומוניזם, הוא מעריך כי אוכלוסייה זו מכילה בתוכה רוב, כמעט מוחלט, של אנשי מעמד הפועלים, נטולי הון ואין דימוי רחוק מזה כשבוחנים את אוכלוסיית המדינה האסייתית. למעשה מדובר במדינה בעלת מספר המיליארדרים השני בעולם, אחרי ארה"ב ואלה החלו לחפש בשנים האחרונות, היכן להשקיע את הונם העצום. השאלה המתבקשת היא האם העובדה שהורדות החסמים בכל הנושא של השקעות גלובליות שנעשו בשנים האחרונות, לא הופכות את המשקיע הסיני לספק הון מכריע מדי בשל העובדה שהצמיחה הסינית אינה מרשימה כמו שההערכות מספקות? המספרים אכן מסכמים את התמונה שבשנת 2015 הסתכמו השקעות הנדל"ן חוץ של המשקיעים הסינים על כ-30 מיליארד דולר. התחזיות כי השקעות המשקיעים הסינים רק ימשיכו לעלות וירכיבו אחוז גדול יותר בהשקעות הנדל"ן העולמי נתמכות בעובדה כי עד כה, המשקיעים (חברות הביטוח הגדולו, חברות ממשלתיות ומשקיעים פרטיים) ניצלו חלק מזערי מיכולות ההשקעה שלהם.

לעמוד השקעות נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

המשרדים בראש
ניתוח עסקאות הסינים בעולם בשנת 2015, מספר כי חל גידול בהיקפן הממוצע, דבר המעיד על נכונות גבוהה של הגופים הסינים לבצע מגה-עסקאות, בערים ה"ברורות מעליהן" כמו לונדון וניו יורק, כשלצדן סידני, הונג קונג וטוקיו, הקרובות יותר גיאוגרפית לסין. המשרדים שומרים על מעמדם בראש רשימת הנכסים הנחשקים, ומחזיקים בתוכם כ-42 אחוזים מכלל הכספים הסיניים, כדוגמאת רכישת הענק של מלון ולדורף אסטוריה בניו יורק בכ-2 מיליארד דולר, ע"י אחת מחברות הביטוח המובילות בסין.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

ממשיכים להשקיע גם בבית
הנתונים המוסיפים לעוצמת ההשקעות הסיניות מחוץ לארצם הן העובדה ששוק הנדל"ן הפנימי לא ספג הפסדים בעקבות השקעות אלו, אלא שמר על מעמדו והתייצב, בזכות ההקלות המוניטאריות והרגולטוריות שביצע המשטר הסיני על מנת להחזיק את השוק עומד ולהניע אותו.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות