חפש ב:

קניית דירה על הנייר

על אף ייתרונות ברורים אלה, חשוב להקפיד לפעול בצורה נכונה ומושכלת עת ביצוע הרכישה, לרבות ביצוע בדיקות מתאימות ובכך להבטיח כי העסקה תהא ברת ביצוע על הצד הטוב ביותר בעבור שני הצדדים.

צוות בנק נדל"ן|16.3.2016|14:37|1591 צפיות

כבר בשלב הראשוני של תכנון פרוייקט בנייה, לעיתים עוד בטרם התקבלו אישורי הבנייה החיוניים להתחלתה, קבלנים רבים מציעים למכירה את הנכסים שעתידים להיבנות. מהלך מסוג זה הינו מהלך שכיח ונפוץ מאוד במחוזותינו שכן הוא מספק ייתרונות ממשיים הן לקבלן והן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים. על אף ייתרונות ברורים אלה, חשוב להקפיד לפעול בצורה נכונה ומושכלת עת ביצוע הרכישה, לרבות ביצוע בדיקות מתאימות ובכך להבטיח כי העסקה תהא ברת ביצוע על הצד הטוב ביותר בעבור שני הצדדים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



הייתרונות שברכישת דירה על הנייר
כאמור, שני הצדדים לעסקה, הן הקבלן הן הרוכשים הפוטנציאלים נהנים מייתרונות של ממש מביצוע עסקת נדל"ן עוד בשלב שטרם נבנה הנכס הלכה למעשה. מצידם של הרוכשים הפוטנציאלים, הם נהנים במרבית המקרים מהנחה משמעותית בעלות הנכס, הנחה זו ייתכן שתגיע עד לשיעור של כ15% מעלותו הסופית של הנכס. כך למעשה כבר ביום הכניסה לבית בפועל, עם השלמת הליך הבנייה, נהנים הרוכשים מעליה ניכרת בערכו של הנכס. הקבלן מצידו, אשר במקרים רבים זקוק למימון שותף של תהליך הבנייה, נהנה מתזרים מזומנים כבר מהשלב ההתחלתי של תהליך הבנייה ובכך נמנע הוא ממימון הנכס מכיסו הפרטי.

לעמוד הפרויקט בנוי התיכון בחולון באתר BankNadkan לחצו כאן

סוגיית היתר הבנייה כתנאי להשלמת העיסקה
אחד האלמנטים החשובים ביותר טרם תחילתו של פרוייקט בניה הינו קבלת היתר בניה מהרשויות המוסמכות לרבות מהועדה האיזורית לתכנון ובנייה. רכישה של נכס על הנייר כאשר קיים ברשותו של הקבלן היתר בנייה כאמור, שונה בפן החוזי מאשר רכישה של נכס כאשר ההיתר טרם התקבל שכן, במצב דברים בו טרם התקבל אישור הבנייה על הרוכשים הפוטנציאלים להבטיח את כספם במידה רבה יותר ממצב בו קיים אישור בנייה. פעולה זו נעשה לרוב על ידי קיומו של עורך דין ערב, אצלו יופקדו הכספים בנאמנות עד לרגע בו ייתקבל האישור ותבשיל העסקה לכדי ביצוע.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

סיכונים ברכישת דירה על הנייר
לצד הייתרונות שברכישת דירה על הנייר, על הרוכש הפוטנציאלי להביא בחשבון מספר פרמטרים מהותיים לדוגמא שוני בין הנכס המוצג על הנייר לנכס בפועל- לעיתים רבות אילוצים המתגלים בשלב הבנייה מחייבים את הקבלן לבצע שינויים מהתוכניות המקוריות. דוגמא נוספת הינה עיכובים בלתי צפויים בתהליכי קבלת היתרי הבנייה והבנייה בפועל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות