חפש ב:

איים מלאכותיים בהרצליה

עיריית הרצליה החלה לבדוק פרויקט יוקרתי בו ייבנו שני איים מלאכותיים אשר ישמשו לבניית יחידות דיור.

אורון איצקוביץ'|19.8.2015|17:32|3453 צפיות
אם תכננתם לקנות דירה חדשה באזור השרון, כדאי שתשימו לב לעיריית הרצליה המתכננת תכנית חדשה-ישנה, שהחלה את דרכה בחודשים האחרונים ומדברת על הקמת שני איים מלאכותיים מולי חופי הרצליה, אשר יהוו חלק מהעיר ויקימו לתחייה רעיון שכבר נשמע במחוזותינו. הקמת אי מלאכותי במזרח התיכון.


האם כך תראה הרצליה בעוד כמה שנים?

מדובר רק בבדיקה ראשונית שעיריית הרצליה מקדמת בעזרת מהנדסי העיר שתעלה למשלם המיסים כ-650 אלף שקלים בכדי לבדוק את היכולת והתכנון להקמת האיים במרחק קילומטר וחצי מהחוף. באגפי ההנדסה בעירייה כבר פנו לכמה חברות אשר ייעמדו את העלות של הפרויקט העומד על מיליארדים ומסוגל לייצר 40 אלף יחידות דיור. חלק מהתכנית כבר מדברת על העברת שדה התעופה האזרחי שנמצא בעיר ובזכותו תוכל העירייה לפתח פרויקטים חדשים לנדלן כדי לפתוח אפשרויות חדשות בגוש דן הצפוף.

מן הסתם, מתנגדי התכנית מכינים כבר עכשיו את העתירות העתידיות לבתי המשפט וביניהם ארגונים ירוקים שדואגים לפגיעה במרקם החיים הימי, אבל גם בפרנסה של הדייגים המעטים שעוד נותרו בארץ. אך התשובה של העירייה היא שאולי הפרויקט הזה יוכל לבטל את פרויקט טיהור הקרקע של תכנית תע"ש בשרון אשר גם היא צפויה לעלות מיליארדים לא מעטים וייתכן שעדיף להשקיע אותם בפרויקט האיים ולא בטיהור הקרקע.

בחודשים האחרונים החל מינהל התכנון, בשיתוף האיחוד האירופי, להכין מסמך מדיניות למרחב הימי בישראל אשר בו יכריזו על הכוונות הישראליות לגבי הקמת האיים שכבר נעשו בשנת 2007 ועסקו בבניית איים למתקני תשתית. 

אבל עד שכל זה יקרה, אתם מוזמנים לבקר בעמוד הדירות החדשות בהרצליה באתר Banknadlan 
בהצלחה
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות