חפש ב:

כך תבנו השקעת נדל"ן ללא ליקויים

עולם ההשקעות בנדל"ן הינו עולם גדול, מורכב ומאתגר, הוא מציע שלל אפשרויות להשקעה במגוון גדול של סדרי גודל כך שמשקיעים פוטנציאלים רבים בעלי הון בסיסי בלבד או לחילופין משקיעים בעלי הון רב, יימצאו את נתיב ההשקעה המתאים להם ביותר.

צוות בנק נדל"ן|16.3.2016|14:32|3864 צפיות

אז איך נדע באיזה מנתיבי ההשקעה בשוק הנדל"ן כדאי להשקיע? איך נדע שהנכס שבחרנו להשקעה הוא הנכס הנכון, שיוביל אותנו לתשואה אטרקטיבית? מאמר זה סוקר את מרבית הנתיבים להשקעה נכונה ללא ליקויים, טעויות נפוצות של משקיעים בנד"ן ודרכי ההתמודדות עימם וכן סוגים שונים של בדיקות שכדאי לעשות טרם השקעה בנדל"ן.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



השקעה בדירת מגורים
רכישה של דירת מגורים והשכרתה מהווה נתיב השקעה עיקרי ונפוץ, משקיעים רבים ואף משקיעים בעלי הון עצמי נמוך יחסית, רוכשים דירות מגורים כאשר בהתאם לתכנון הפיננסי שלהם, יכסו דמי השכירות שעתידים להתקבל מהשכרת הדירה את המשכנתא ובכך ההוצאה החודשית לא תכביד על בעלי הנכס, בסופו של התהליך, עם סיום תשלום המשכנתא, תהפוך דירת המגורים לנכס מניב המאפשר לבעליו הכנסה פסיבית נוחה ולביטחון כלכלי.  עליה בשווי הנכס המובילה לתשואה בגין הנכס תלויה בנתונים רבים כגון מצב הדירה, מיקומה, מידת קירבתה למוסדות ציבוריים ועוד. 

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן

השקעה בנכס מסחרי
נתיב השקעה שתופס תאוצה רבה בשנים האחרונות הוא השקעה בנכס מסחרי, בין אם מדובר בחנות, שטח המיועד למסעדנות, משרד, חניון או כל שטח מסחרי אחר, בעזרת הון התחלתי נמוך באופן יחסי ניתן לבצע השקעה מסוג זה. טרם השקעה בנכס מסחרי חשוב לבדוק ולבחון פרמטרים החיוניים בדרך לבעלי עסקים ומשתנים בהתאם לאופי הנכס וצרכיו, כך לדוגמא, יעדיפו בעלי חנויות להיות ממוקמים בקרבת מרכזים מסחריים וחניונים למען נוחות לקוחותיהם ואילו בעלי משרדים יעדפו למקם עצמם באיזורים נוחים, זולים המאפשרים לעובדיהם להגיע למקום עבודתם בקלות ובמהירות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

השקעה מעבר לים 
נתיב נוסף אותו יש להביא בחשבון טרם ביצוע השקעה בחו"ל שכן מדובר בנתיב המניב תשואה בצורה הגדולה ביותר. בניגוד לשוק הנדל"ן בישראל, שוק הנדל"ן בארצות הברית ו/או באירופה מצוי בשפל היסטורי ממשי, מצב זה מאפשר למשקיעים פוטנציאלים לרכוש נכסים בעלויות נמוכות עד מאוד בהשוואה למחירי נכסים דומים בישראל, להשכירם לכל המרבה במחיר ולמכור אותם לאחר שמחירי הקרקע יעלו. השקעה מסוג זה מצריכה בדיקות רבות הנעשות מול גורמים שונים בחו"ל ועל כן מומלץ מאוד להעזר בשירותיהם של בעלי מקצוע המתמחים בהשקעות מסוג זה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות