חפש ב:

קניית דירה בפחות ממיליון שקלים

תמיד חשבנו כי בשביל לרכוש דירה, בין אם להשקעה ובין אם למגורים, עלינו להיות מיליונרים, ובכן בדיקה מעמיקה של השוק הנדל"ן בישראל מגלה שלא כך הדבר.

צוות בנק נדל"ן|16.3.2016|14:23|1250 צפיות

רכישת דירה בתווך מחירים נמוך אמנם אפשרית, אך היא דורשת בדיקות רבות והתפשרות על מספר פרמטרים דוגמת מיקומו של נכס וגודלו. פשרה מסוג זה ברבים מהמקרים, אם בוחנים לעומקם של דברים את הצורך הנכס, היא איננה משמעותית כלל, כך לדוגמא, משפחה צעירה בתחילת דרכה במקרים רבים אינה זקוקה לדירת 5 חדרים ויכולה להסתפק ללא כל בעיתיות בדירת 3 חדרים ובהמשך, עם הרחבת המשפחה להתקדם לדירה גדולה יותר בהדרגתיות.

לעמוד דירות חדשות במבצע באתר BankNadlan לחצו כאן



בדיקה אמיתית ונכונה של צורכי הרוכש
כאמור, אחד השלבים הראשונים בבואנו לרכוש דירה כאשר ההון שבראשותנו הוא נמוך, הוא בחינה אמיתית ומעמיקה של צרכים של המשקיעים הפוטנציאלים, שכן במקרים רבים מחשבה עתידית ונסיון "לחסוך" בעתיד מביאה אותנו למעשה לתוצאה הפוכה. לאור הביקוש הרבה לדירות גדולות, קבלנים רבים נוטים לבנות רק דירות גדולות של כ- 4-5 חדרים, והמעוניינים בדירות קטנות ייאלצו לפנות לבחינת דירות ישנות יותר, אך אם חושבים על כך לעומקם של דברים, אין הדבר מהווה פשרה כלל, שכן לרכישת דירות ישנות ישנם ייתרונות לא מבוטלים.

לעמוד הפרויקט גינות חריש באתר BankNadlan לחצו כאן

להתרחק מהמרכז ולהרוויח בגדול
"פשרה" נוספת אותה מביאים בחשבון משקיעים פוטנציאלים בעלי הון התחלתי נמוך הוא התרחקות מאיזור המרכז והשקעה דירה באיזור הפריפריה. ערים רבות דוגמת דימונה, באר שבע, חדרה ועפולה, הפכו בשנים האחרונות ל"גן עדן" למשקיעים שכן לא כל שכן שמחירי הנדל"ן נמוכים עד מאוד בהשוואה למחירי הנדל"ן באיזור מרכז הארץ, כך גם קיימת תנופה ניכרת בבניה בערים אלה, מרכזים מסחריים הוקמו, נעשתה ועדיין נעשית השקעה חסרת תקדים במוסדות החינוך והתרבות ועוד כלל מהלכי פיתוח אלה הביאו לעליה משמעותית במחירי הנדל"ן ובכך מהווה השקעה מסוג זה השקעה ברת תשואה של ממש. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מתפשרים למען איכות חיים ותכנון פיננסי נכון
אילו מאיתנו אשר אינם מוכנים להתפשר על מיקומה של הדירה, יוכלו להשיג גם הם דירות זולות תוך ביצוע ויתורים ופשרות על פרמטרים אחרים. פרמטרים אלה נוגעים ברבים מהמקרים להיותה של הדירה עורפית ולא דירה חזיתית, מיקומה של הדירה ביחס לכבישים ראשיים שכן רבים אינם מעוניינים לגור בסמיכות לכבישים, דירות בקומה גבוהה ללא מעלית וכו. כלל הפשרות הללו עשויות להוות חיסרון משמעותי אך אף על פי כן ניתן לחיות עימם ללא כל בעיה ובעתיד לאחר סיום תשלום המשכנתא והתבססות כלכלית, להתקדם אל עבר דירת החלומות. כשתגיעו לדירת החלומות- שם אל תתפשרו, חפשו את הדירה המושלמת העונה על כל הצרכים שלכם כולם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות