חפש ב:

המדריך לשוכר המתחיל

מציאת דירה לשכירות, העונה על כל צרכינו , בתקציב האפשרי לנו ובמיקום המועדף עלינו, היא איננה עניין של מה בכך, בעיקר כאשר מדובר על אזור מרכז הארץ ותל אביב בפרט, ובבואנו לשכור דירה, נגלה שהמצב לא כל כך פשוט וקל.

צוות בנק נדל"ן|15.3.2016|17:30|1878 צפיות

הגיע היום הגיעה השעה לפרוס כנפיים ולעזוב את בית ההורים, לשכור דירה קטנה מול הים ולהנות מהחיים. מצב חלומי זה הוא חלומם של רבים מאתנו, אך בפועל, בבואנו לשכור דירה, נגלה שהמצב לא כל כך פשוט וקל. מציאת דירה לשכירות, העונה על כל צרכינו , בתקציב האפשרי לנו ובמיקום המועדף עלינו, היא איננה עניין של מה בכך, בעיקר כאשר מדובר על אזור מרכז הארץ ותל אביב בפרט. עם תחילת החיפושים נגלה כי דירות רבות עברו פיצול, דבר אשר במקרים רבים יוצר עיוות בצורתם שכן הפיצול הופך דירה אחת סטנדרטית לשתי דירות קטנות שבשתיהן יש צורך בחדרי אמבט, מטבח, שירותים ועוד- דבר המקשה עד מאוד את תהליך מציאת הדירה המתאימה לנו ביותר.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



איך מוצאים דירה להשכרה?
כיום, בעידן האינטרנטי, קיימות דרכים רבות למציאת דירה להשכרה, הדרך הנפוצה, הקלאסית והמוכרת ביותר היא מציאת דירה על ידי מתווך, מקצועי ומיומן המכיר לעומק את האזור בו אנו מחפשים דירה. החיסרון בדרך זו היא נושא העלויות, ברוב המקרים נדרשים השוכרים לשלם עלות של דמי שכירות בגין חודש שלם עם החתימה על הסכם השכירות למתווך. דרך נוספת עדכנית יותר היא מציאת דירה לשכירות על ידי שימוש באתרי פרסום דירות להשכרה, באמצעות שיטה זו ניתן להתרשם ממגוון גדול מאוד של דירות לפי פילוח שיטתי המסייע רבות באיתור דירות בעלות מאפיינים חיוניים מבחינתם של השוכרים הפוטנציאלים. גם לשיטה זו חסרון ברור והוא עבודה רבה מצידם של המתעניינים, הנדרשים ליצור קשר עם בעלי הדירות, לכתת רגילהם בין דירה לדירה, לפסול ולבחון דירות בכוחות עצמם בעוד שבעזרת מתווך תיחסך מהם כל הפרוצדורה המפרכת.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן

בחינת הדירה טרם השכרתה
לאחר החיפושים הרבים, מצאתם את הדירה שעל פניו נראת לכם מתאימה, עדין חשוב לבחון מספר פרמטרים שבדיקתם תבטיח לכם שעשיתם את הצעד הנכון. תחילה יש לבדוק את האיזור בו ממוקמת הדירה, קרבתה למרכזים מסחריים,  למוסדות חינוך, מרפאות ועוד. לאחר מכן חשוב ביותר לבדוק את תקינותה של הדירה עצמה, עד כמה שניתן, לרבות בדיקת הצנרת ותקינות הכללית שכן לא נעים יהיה להתמודד עם התקלות מסוג זה לאחר המעבר. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

חוזה נכון לשכירות דירה
נכון, לא מדובר בקניית דירה, אך אף על פי כן, עשיית הסכם לשכירות דירה חשוב שתעשה תוך מחשבה ובחינת הזכויות הן של השוכר והן של המשכיר כך שאף אחד מהם לא ייפגע. כמו כן חשוב להקפיד שהסעיפים הסטנדרטים המהותיים מצויים בחוזה על מנת להימנע מהפתעות עתידיות, כגון סעיף המדבר על אופן תשלום דמי השכירות, אפשרויות להקדמת סיום ההסכם, תיקון תקלות לא צפויות, ביטוח הדירה ועוד סעיפים שונים ומהותיים. על מנת להיות בטוחים כי האינטרסים שלכם מיוצגים כראוי בהסכם השכירות, מומלץ להעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בנדל"ן 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות