חפש ב:

איזה סוג דירה כדאי לקנות?

אילו סוגי נכסים קיימים? מהם היתרונות והחסרונות שבהשקעה בכל אחד מסוגי הנכסים הללו? מאמר זה ייתן מענה לשאלות אלה ועוד.

צוות בנק נדל"ן|15.3.2016|17:21|3802 צפיות

שוק הנדל"ן מציע שלל סוגים של נכסים למגורים או להשקעה, כאשר כל אחד מהם מותאם לצרכים שונים ולסוג שונה של משקיעים. בחינה מעמיקה של מטרת ההשקעה, מאפייניו האישיים של המשקיע וגודל ההון אותו הוא מעוניין להשקיע, היא שיוביל להתאמת הנכס הנכון בעבורו ותאפשר לנכס להניב את התשואה המקסימלית. אז אילו סוגי נכסים קיימים? מהם הייתרונות והחסרונות שבהשקעה בכל אחד מסוגי הנכסים הללו? מאמר זה ייתן מענה לשאלות אלה ועוד.

לעמוד הפרויקט החוף הלבן בחדרה באתר BankNadlan לחצו כא



השקעה בבית למגורים
החלום הרטוב של כל אחד מאיתנו הוא לגור בבית בבעלותנו, בית גדול ונוח עם גינה או מרפסת וחניה צמודה. החלום הזה, שבמקרים רבים מהווה גם הוא נתיב אופציונלי להשקעה מניבה תשואה לכל דבר ועניין הינו מהלך הדורש תכנון פיננסי ממשי, לרבות ביצוע השוואות וסידרי עדיפויות ממשיים. הייתרון העיקרי שברכישת נכס למגורים הוא השקט הנפשי שבמגורים בבית שבבעלותך ללא תלות ביחסים חוזיים מול בעלי נכסים. כמו כן במקרים רבים ניתן גם לבנות יחידת דיור חמודה שתניב הכנסה נוספת.  מנגד, השקעה זו אינה חפה מחסרונות אשר רובם ככולם סובבים סביב הנושא הכלכלי שכן נדרשת השקעה כלכלית בתחזוקת הבית, תשלומי ארנונה וכו.

לעמוד הפרויקט מגדלים בשדרה - חולון באתר BankNadlan לחצו כאן

דירות קטנות להשקעה
במידה ונתיב ההשקעה אותו הינכם מחפשים הוא קנייה של דירה למטרת השכרתה, דירה המתאימה לשותפים, ברוב המקרים סטודנטים וקהל צעיר, היא הדירה המתאימה. משקיעים שזהו נתיב ההשקעה המועדף אליהם מומלץ שיישקיעו בדירה הממוקמת סביב אוניברסיטאות, מכללות ו/או איזורים המועדפים על צעירים. להשקעה מסוג זה ייתרונות רבים בעיקר בפן הכספי שכן סטודנטים רבים יסכימו לשלם מחירי שכירות גבוהים בתמורה למגורים בקרבת הלימודים שלהם. יחד עם זאת, קיימים גם חסרונות כשהעיקרי בינהם הוא תחלופה גבוה של שוכרים והתמודדות עם שוכרים צעירים שבמקרים רבים אינם שומרים על הנכס.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

השקעה לתווך ארוך
במקרים רבים, רכישה של בית או דירה במצב שאינו מאפשר מגורים באופן מיידי שכן מצבו התברואתי לא טוב או שמדובר בדירה ישנה ושיפוצם כראות עיניו ולטעמו של המשקיע, הוא פתרון מצויין. הוא מאפשר לרוכש לרכוש את הכנס במחיר נמוך ביותר, בהשוואה לנכסים בסדר גודל דומה. הדבר מהווה ייתרון גם בכל הנוגע לעיצוב הדירה, אשר ייעשה על פי דרישתו של המשקיע וצרכיו.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות