חפש ב:

מחירי הדירות עולים, ולא רק בגלל משבר הדיור

כשתגיעו לרגע המיוחל בו תקנו דירה חדשה, עליכם לשים לב שהמחיר המוצג לכם ע"י נציג המכירות עלול לטפס מעלה בשל מספר משתנים. כיצד תתכוננו לכך? בכתבה הבאה:

צוות בנק נדל"ן|14.3.2016|12:9|1602 צפיות

במידה ואתם מעוניינים לרכוש דירה חדשה עליכם לקחת בחשבון שתהליך הרכישה עלול להרגיש, פעמים רבות, כמו הליכה בחדר חשוך. אתם תכירו את המחיר ההתחלתי, אך לא את המחיר הסופי, וברוב המקרים, סך התוספות נאמדים בכ-10 עד 25 אחוזים ממחיר הדירה, כלומר מאות אלפי שקלים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן




מס רכישה -
מס הרכישה הוא המס הכבד ביותר. אותו צריך לשלםלרשויות המס בישראל וסכומו נקבע לפי שיעור מעלות הדירה מול מדרגות מס המעודכנות מדי שנה. נוסף על כך, במידה ואתם בעלי מספר דירות, מס הרכישה יגדל.

שכר טרחה - גובה השכר של עו"ד של הקבלן מוגבל לפי החוק ל-5,000 ש"ח בתוספת מע"מ, או 0.5% ממחיר הדירה בתוספת מע"מ, הנמוך מבניהם. במעמד רכישת דירה מקבלן, ההסכם תמיד יהיה מוטה מעט לטובת הקבלן ולכן כדאי להעסיק עו"ד מטעמכם שייצג אתכם, ויעלה את כל ההתנגדויות או ההבטחות שניתנו לכם במעמד המכירה. שכר הטרחה הנ"ל נע בטווחים של 0.5 עד 2 אחוזים, בתוספת מע"מ, ממחיר הדירה.

שינויים במבנה ובמפרט -
עליכם לברר מראש כמה עלול לגבות הקבלן עבור שינויים במבנה המקור של הדירה. חשוב להכיר שהקבלן מחויב לצרף לחוזה הרכישה פירוט מלא של עלויות מרבית הפריטים. כך שאם תרצו לשדרג פריט או לוותר עליו, תדעו מראש כמה תצטרכו להוסיף, או מהו הזיכוי שתקבלו.

לעמוד חברות בנייה באתר BankNadlan לחצו כאן



הפרשי הצמדה - התשלומים שמועברים לקבלן לאחר חתימת ההסכם אמורים להיות צמודים למדד תשומות הבנייה. 

תשלומים נלווים להלוואת משכנתא - דמי פתיחת תיק לבנק עבור נטילת משכנתא עומדים על כ-0.25 אחוזים מגובה ההלוואה. בנוסף, אגרות רישום הטאבו, נצברים ביחד לכמה אלפי שקלים.

עלות הנפקת הערבויות הבנקאיות - מדובר בהוצאה של הקבלן שעלולה להגיע לגובה של כאחוז משווי הדירה.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

דמי פתיחת תיק רכישה - סעיף שמגדיל את שכר הטרחה של עורכי הדין של הקבלנים על חשבון הרוכשים.

תשריטים לרישום הבית המשותף - לא מופיע אצל כל הקבלנים ולכן כדאי וראוי להתמקח על סעיף זה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות