חפש ב:

כמה כבר עולה דירה מול הים?

עכשיו כשהחורף כבר חלף והאביב מזכיר לנו את חוף הים, כדאי לבדוק מהם הפרויקטים המעניינים ביותר בתחום הדירות מול הים בישראל.

צוות בנק נדל"ן|14.3.2016|10:59|4698 צפיות

מול הים בצפון
פרויקט הנדל"ן הצפוני ביותר בישראל נמצא באכזיב. הפרויקט של חברת צמח הרמן ואלקטרה נדל"ן כ-1,000 יחידות דיור חדשות, שמתוכן 745 יחידות דיור בבנייה רוויה. בפרויקט תוכלו לרכוש דירות 4 חדרים החל מ-1.2 מיליון ש"ח. בנוסף לכך, בנהריה תוכלו לרכוש דירה חדשה בפרויקט נפטון, הכולל 15 דירות חדשות במחיר ההתחלתי של 2 מיליון ש"ח לדירות 4 חדרים.מעט דרומה משם, במערב חיפה נבנית שכונת נאות פרס החדשה. השכונה קרובה לים ומומקמת ליד היציאה מחיפה ויתרונה הגדול הוא שרוב הדירות בפרויקטים שנבנים בה צופות לים, במרחק קצר מהטיילת של חיפה וקו החוף של העיר.



לעמוד הפרויקט פנורמיק באתר BankNadlan לחצו כאן

מול הים בשרון
כיום, בנתניה ישנם כ-21 פרויקטים בשיווק הממוקמים לאורך קו החוף של העיר. אחד מהם הוא פרויקט PANORAMIC ומדובר בדירות יוקרה בנות 5 חדרים, פנטהאוזים מרהיבים הנמכרות החל מ-2,500,000 ש"ח. הפרויקט ממוקם במיקום הטוב ביותר על קו החוף, בין העיר נתניה ורמת פולג, פרויקט פנורמיק יהיה פנינת הנדל“ן החדשה של השרון. דירות יוקרה בנות 5 חדרים, פנטהאוזים מרהיבים, חדר כושר פרטי ועוד, היעניקו לדיירים אכיות חיים חדשה.

לעמוד הפרויקט דה וינצ'י באתר BankNadlan לחצו כאן

נוף לים בתל אביב
בעיר תל אביב ישנם כיום כ-14 פרויקטים בשיווק הממוקמים לאורך קו החוף של העיר. בין הפרויקטים ישנו את פרויקט דה וינצ'י המספק נוף איכותי לים. הפרויקט מציג דירות בנות 3 חדרים במחירים החל מ-2.9 מיליון ש"ח. קיימות גם דירות 4-5 חד' ופנטהאוזים בפרויקט מרהיב הכולל שני מגדלים בעיצוב ייחודי בנוף התל-אביבי. בפרויקט 42 קומות הכוללות תמהיל דירות בנות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים שנבנו בדגש על תכנון מוקפד וייחודי, מהן נשקף נוף עוצר נשימה לעיר הלבנה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט עדן טאוורס באתר BankNadl\an לחצו כאן

מול הים בבת ים
בבת ים מקודמות כיום תכניות בנייה רבות בעיקר בשכונה החדשה - פארק הים. אחד מהם הוא מגדל עדן טאוורס, של חברת אלדר השקעות, המתנשא לגובה של 45 קומות וכולל כ-177 יח"ד. המגדל צפוי להפוך לאחד ממתחמי המגורים הגדולים והמודרניים ביותר שיבנו בגוש דן בשנים הקרובות. ייחודו של המתחם טמון בקרבתו לים ובפארק בשטח של כ-200 דונם שישתרע בין דירות המגורים לחוף. מחירן ההתחלתי של דירות 3 חדרים בפרויקט עומד על כ-1.439 מיליון שקל, דירות 4 חדרים ימכרו החל מ-1.78 מיליון שקל ודירות 5 חדרים בקומות גבוהות ימכרו בכ-2.4  מיליון שקל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות