חפש ב:

עיריית טבריה נמצאת במשא ומתן להסכם גג עם מדינת ישראל

בשנה שעברה דחו אנשי העירייה את הסכם הגג שהוצע להם מטעם המדינה, אך כעת נראה כי הצדדים הצליחו להגיע להבנות ולקדם את הפרויקט לפיתוח עיר התיירות המנומנמת.

צוות בנק נדל"ן|14.3.2016|9:56|1343 צפיות

בשנים האחרונות סבלה טבריה מקיפאון נדל"ני, אך כשבימים אלה מקודמות כ-6,000 יחידות דיור חדשות ושכונה חדשה בשטח של כ-100 דונם, הצופה לכנרת, כשנה לאחר שדחו את הסכם הגג הקודם עם משרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל, חידשו הצדדים את המגעים בין העירייה לבין משרד האוצר בנושא, ונראה שבקרוב יחתמו על הסכם חדש שיאפשר קידום תנופת בנייה בעיר. 

לפרויקטים בטבריה באתר BankNadlan לחצו כאן



מגעים בין העירייה למשרד האוצר
המגעים בין העירייה למשרד האוצר נעשו על מנת לסייע בדחיפת העיר ולפתח את נושאי התעסוקה והקמת מבני ציבור החסרים בה כיום. בעירייה טוענים שטבריה נמצאת בעיצומו של מהפך נדל"ני, ולאחר שנים רבות בהן כמעט ולא נעשתה בנייה חדשה, הפרויקטים החדשים מספקים קצב חדש השקול לקצב הבנייה ב-15 השנים האחרונות ביחד. המדיניות החדשה של העירייה היא להוציא לפועל תכניות רבות ואיכותיות אשר ישמרו על יחס גבוה בין השטחים הירוקים למגורים ויספקו דגש לאיכות חיים חדשה וגבוהה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באזור הצפון באתר BankNadlan לחצו כאן

לאחר שנים טבריה עוברת למאזן הגירה חיובי
במשרד האוצר מברכים על הפרויקטים הצפויים לאכלס כעשרת אלפים יחידות למגורים, המתווספים לפיתוח מלונאות, ומספקים הבטחות לסיוע ודחיפה מצידם. הבניה החדשה נתנה לטבריה את הכוח שלנות את מאזן ההגירה בה למאזן חיובי כשבמשך שנים היא סבלה מהגירה שלילית. הדבר ייתן מענה לתושבי טבריה, תושבים חדשים, זוגות צעירים ומשפרי דיור ותעזור להחזיר את טבריה להיות עיר תוססת ומרכזית באזור הצפון ותוכל לספק לתושביה איכות חיים, פיתוח למגורים חדשים, מבני ציבור, שטחים ירוקים, והחשוב מכל, מבני מסחר ותעסוקה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות