חפש ב:

מהם היתרונות ברכישת קרקע?

אחת האלטרנטיבות הקיימות להשקעה הינה רכישה של קרקעות. מדובר בהשקעה ממשית הדורשת בדיקות מקדימות רבות, אך בהתקיים מספר פרמטרים היא עשויה להניב רווחים ניכרים.

צוות בנק נדל"ן|10.3.2016|17:12|2496 צפיות

רבים מאיתנו מחפשים נתיב נכון להשקעה, כזה שיוביל לתשואה חיובית של ממש, שיעניק לנו ביטחון ושקט כלכלי ושיאפשר לנו ולילדנו עתיד מובטח. אחת האלטרנטיבות הקיימות להשקעה הינה רכישה של קרקעות. מדובר בהשקעה ממשית הדורשת בדיקות מקדימות רבות, אך בהתקיים מספר פרמטרים היא עשויה להניב רווחים ניכרים. שוק הנדל"ן מציע מספר סוגים של קרקעות להשקעה, במאמר זה נפרט את כלל הסוגים, יתרונותיהם וכמו כן, נסקור את הפרמטרים המומלצים לבחינה טרם הרכישה.

לעמוד הפרויקט אדמה שביל התפוזים בהוד השרון באתר BankNadlan לחצו כאן



סוגי קרקעות להשקעה
בבואנו להשקיע בשוק הנדל"ן, חשוב להכיר את נתיבי ההשקעה השונים, בינהם ניתן למצוא קרקעות להשקעה פרטית, לרוב לבניית בית מגורים. נתיב השקעה זה נפוץ עד מאוד בישראל, אך יחד עם זאת, לאור מצוקת השטחים לבנייה בישראל, חשוב לקחת בחשבון כי מחיריהן של הקרקעות הפרטיות גבוה עד מאוד וכמו כן זמינותן של קרקעות אלה איננה שכיחה כלל. נתיב נוסף הינו השקעה בקרקעות חקלאיות, משמעות הדבר הינה רכישת שטחים שאינם מיועדים לבניה בטווח הקצר, תוך תקווה כי בעתיד שטחים אלה יופשרו, ותתאפשר מכירה ו/או בנייה תוך השאת רווח ממשי.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן

היתרונות הממשיים שברכישת קרקע
כל אחד מנתיבי ההשקעה בקרקעות טומן בחובו ייתרונות וחסרונות שהמשקיע הפוטנציאלי מחוייב לקחת בחשבון. כך לדוגמא, המשקיע בקרקעות פרטיות, המעוניין לבנות את בייתו במיקום המועדף עליו, יהנה מעליית ערכה של הקרקע לאין שיעור עם השלמת בניית הנכס. בעליה של קרקע חקלאית, אשר לרוב טרם ההפשרה תירכש בסכום נמוך עד מאוד, יוכל למכור את הקרקע לאחר הפשרתה, תוך גריפת רווחים ניכרים לכל המרבה במחיר. מנגד, החיסרון הממשי שברכישת קרקע חקלאית מתייחס לעובדה כי בעת רכישת הקרקע, קשה עד בלתי אפשרי לחזות האם ומתי היא תופשר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מבחנים ושיקולים ברכישת קרקעות
כאמור, טרם רכישת קרקע חשוב לבצע מספר גדול של בדיקות ומבחנים אשר ביצוען בצורה מושכלת ונכונה יובילו את המשקיע להשקעה הנכונה. ראשית, המבחן העיקרי הינו שאלת המיקום. בין אם אנו רוכשים קרקע בתוך העיר או מחוצה לה, חשוב לבחון מיהי הקירבתה למרכזים מסחריים, קירבה למוסדות שירותים וכו, שיאפשרו למשקיע איכות חיים גבוה בהתאם לצרכיו. שנית, מומלץ לבדוק את תזמון רכישת הקרקע וכן את הפוטנציאל העתידי שבהשקעה בקרקע זו, שכן חשוב לזכור כי שוק הנדל"ן הינו שוק תנודתי ומומלץ "לתפוס" את הקרקע כשערכה משתלם לרכישה. לבסוף, עומדת על הפרק שאלתך המחיר, מומלץ לבדוק האם המחיר המוצע הינו המחיר הראלי של הקרקע בהתאם לפרמטרים האחרים.  

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות