חפש ב:

היישוב בו המחירים צונחים ב-30 אחוזים

בימים אלה נבנות כ-4,000 דירות חדשות בשכונת באר יעקב החדשה, הגובלת עם ראשון לציון, ונמכרות בירידת מחירים של כ-30 אחוזים לעומת השכונה השכנה לה, ראשונים.

צוות בנק נדל"ן|10.3.2016|9:46|1895 צפיות

שכונת "באר יעקב החדשה", שנבנית בימים אלה, נמצאת בקצה המערבי של העיר, וגובלת עם ראשון לציון. כ-4,000 יחידות דיור חדשות צפויות להיבנות בשכונה שתוסיף לעיר כ-14 אלף תושבים, בבתים שרובם צמודי קרקע אך גם כמה בבניינים שיתנשאו עד ל-23 קומות. לפי הנתונים המוצגים ברבעון האחרון של 2015, נמכרו בשכונה כ-1,400 דירות בכשמונה פרויקטים שונים כשהמחיר הממוצע לדירת 5 חדרים חדשה נאמד על כ-1.6 מיליון ש"ח, מחיר הנמוך בכ-30% לעומת דירות מקבילות בשכונת הראשונים שבמזרח ראשון לציון, הנמצאות במרחק אווירי של פחות מקילומטר אחד.

לפרויקטים בבאר יעקוב באתר BankNadlan לחצו כאן



בתוספת למגורים, נבנים גם מוסדות לימוד
השכונה גם תקבל מספר גני ילדים, בית ספר תיכון, בית ספר לחינוך מיוחד, ושני בתי ספר יסודיים שאחד מהם כבר מוכן, אך בשל מספר ההרשמות הנמוך בשנת 2015, הילדים הועברו לביה"ס היסודי "צאלון" עד להשלמת הנרשמים לביה"ס החדש. ליד השכונה נמצאים בית הספר היסודי "צאלון" וחטיבה-תיכון "ז'בוטינסקי". בדומה לשכונות חדשות ייתכן שגם כאן בתי הספר החדשים יגיעו להישגים גבוהים יותר ביחס לביה"ס הקיימים.

לעמוד הפרויקט נחלה בבאר יעקוב באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקט מחיר למשתכן מעבר לגדר
חשוב לציין שבסיס צריפין, הצמוד מצפון לבאר יעקב, כבר החל להתפנות, כחלק מהתוכנית לפינוי מחנות צה"ל לדרום הארץ, ובמקומו צפויים להיבנות כ-17,000 בתים חדשים, שמרביתם מיועדים להימכר בתוכנית "מחיר למשתכן" בהנחה של כ-25% ממחיר השוק. ביישוב בית דגן צפויים להיבנות כ-266 דירות במסגרת מחיר למשתכן במחיר של כ-1-1.1 מיליון שקל בלבד לדירת 4 חדרים חדשה. אך בנייתן של אלפי הדירות החדשות, עלולה להוות מטרד משמעותי לתושבים שגרים בסמוך לבסיס, וייתכן שתושבים שרכשו דירה בשכונת באר יעקב החדשה, יסבלו גם הם מהאבק והרעש.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות