חפש ב:

לגור ביהודה ושומרון

האם זה באמת משתלם? עד כמה זה בטוח? ואיך השכנים החדשים? כמו כל דבר,למעבר לדירה חדשה יש את זמן ההסתגלות. אך במעבר למעבר לקו הירוק יש כמה יתרונות וחסרונות משלו.

צוות בנק נדל"ן|9.3.2016|17:8|2868 צפיות

למגורים ביהודה ושומרון כלומר יש חשיבות מעבר לרכישת בית חדש. האקט לגור מעבר לקו הירוק, שנחשב  פוליטי ברוב המקרים, יכול להיות מסוכן או בעייתי וחסר ודאות במקרים אחרים. במיוחד עם מנסים לתהות על כיוונה של המדינה והחשש המתמיד לפינוי היישובים היהודיים מעבר לקו הירוק. אבל, בסופו של דבר, מדובר בחבל ארץ שלא מעט יהודים גרים בו. למרות כל החששות באזור יהודה ושומרון, מתגוררים כיום מעל ל-350 אלף תושבים יהודים, לצד כשני מיליון תושבים פלסטינאים.

לעמוד דירות חדשות באזור ירושלים והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן



יישובים קטנים לצד ערים
מרבית היישובים שבאזור יהודה ושומרון הם יישובים קטנים עד בינוניים, דתיים בעיקרם, אך ישנם גם יישובים חילוניים ומעורבים. רוב היישובים הללו מאופיינים באורח חיים כפרי-קהילתי. אך לא רק יישובים קהילתיים יש באזור יהודה ושומרון, אלא גם מספר ערים, כשהגדולה שבהם, העיר החרדית מודיעין עילית המכילה כ-52 אלף תושבים. אחריה, לפי מספר התושבים, הא העיר החרדית ביתר עילית המכילה כ-40 אלף תושבים ומעלה אדומים עם 36 אלף תושבים ושייכת למגזר הדתי-לאומי.בסוף הרשימה נמצאות אריאל המכילה תושבים חרדים, דתיים וחילוניים ואלפי מנשה הנמצאת במערב השומרון.

לעמוד דירות חדשות מקבלן לציבור הדתי באתר BankNadlan לחצו כאן

ואחרי הפוליטיקה, כמה זה עולה?
אזורי יהודה ושומרון מציעים נדל"ן זול בהרבה מערי מרכז הארץ למרות הקירבה גם לתל אביב ולירושלים. כמובן, שהמחיר נובע בגלל העובדה שמדובר ביישובים שמעבר לקו הירוק, אזור המאופיין במעט חוסר ודאות עתידית, ומעבר לכך, הקרקעות בשטחים אלה זולות מאד, ושייכות לחטיבה להתיישבות של הסוכנות היהודית. עם זאת, הודות לביקוש רב ולתנופת בנייה שמביאה לאזור זוגות צעירים רבים וגם משפחות רבות שמבקשים איכות חיים טובה, במקרים רבים כפרית-קהילתית עם מחירי נדל”ן סבירים. המחירים באזורים השונים מתחילים מ-500 אלף ש"ח כשמחירי השיא מגיעים ל-1.5 מיליון ש"ח. חשוב לזכור שמדובר לרוב בדירות קרקע בעלי שטח גדול.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

משכנתא ביהודה ושומרון?
גם לנושא המשכנתא בכל הנוגע לרכישת דירות ביהודה ושומרון יש מאפיינים בולטים משלו. ישנם בנקים אחדים שיסרבו להעניק מימון משכנתא לנדל"ן שממוקם מעבר לקו הירוק, או מקסימום לאשר מימון חלקי או נמוך בלבד. הסיבה לכך נובעת מההסכמים של הבנקים השונים עם בנקים מחוץ לישראל אשר מונעים מהם לשת"פ פעולה בנושאים פוליטיים שונים. החשש השני של הבנקים מגיע מהעתיד הלא ידוע ולא ברור שמציגות ממשלות ישראל בשנים האחרונות, כך שהבנקים אינם יכולים לצפות את עתיד המשכנתא ואם מבקשיה יהיו מסוגלים לשלם את החוב במידה ויתרחש פינוי משמעותי.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות