חפש ב:

היכונו לבואן של החברות הזרות

חברות הביצוע הישראליות נמצאות במצב קריסה ושר האוצר כחלון החליט לפנות אל חברות הבניה הזרות. אך האם זה הפתרון הנכון, או סיסמא שלא תחזיק מעמד.

צוות בנק נדל"ן|9.3.2016|12:56|1240 צפיות

בימים האחרונים ממשיכות לעלות לכותרות חברות הביצוע לבנייה למגורים. מצד אחד מבקשים בממשלה לאשר הבאת חברות בנייה זרות לישראל בטענה כי זו הדרך להגדלת היקפי הבנייה, להוזיל עלויות ביצוע ולהורדת מחירי הדירות. אך במקביל, שלוש חברות ביצוע נכנסו להקפאת הליכים בעיקבות חובות של יותר מ-140 מיליון שקל.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן



מדוע הקושי הזה נוצר?
בכל המקרים שנתקלים בהם, חברות הביצוע מראות את התמחור הנמוך, שלא נותן מקום לבלתי צפוי, לבין חוסר מרווח תמרון מול עליית המחירים. החוזים ההפסדיים של החברות, בהפסקת מימון של בנקים לפרויקטים, וגם בכוח רב מדי שנתון בידי היזמים והמפקח מטעמם, שלא לאשר חשבונות או לחלופין לא לשלם חשבונות מאושרים. בישראל כל מכרז נגמר בסוף בשינויים ותוספות ב-40% מעבר למה שקבע המכרז הרגיל.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

המטרה היא להוריד את מחירי הדירות
חברות הביצוע הישראליות טוענות שגם הן יכולות לעמוד מול מחירי הדירות ולהוריד אותן בעזרת כוח אדם גדול יותר ואיכותי יותר. הקבלנים הישראלים יכולים ויודעים לבנות דירה מלאה בסטנדרט ראוי ובהתאם לתקני הבנייה הישראליים בעלות של כ-700 אלף שקל. אין בסיס לטענה כי מחירי הדירות של החברות הזרות יהיו זולים יותר. לגבי ההערכה של הממשלה כי הן ייבנו מהר יותר, אנו מזכירים כי אורך זמן הבנייה העומד כיום על 36 חודשים לדירה בודדת, נובע מחוסר בלתי נסבל באותם עובדים זרים שדורשים מהממשלה להביא, כפי שהיא עצמה התחייבה לעשות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

ענף הבנייה לא מסוגל לייצר יותר מכ-40 אלף יחידות דיור
ללא מהפכה טכנולוגית-ארגונית בטווח הקצר והבינוני, היכולות הנוכחיות של ענף הבנייה מוגבלות, ואינן מסוגלות לייצר הרבה יותר מכ-40 אלף יחידות דיור לשנה. לכן, אם יצליחו התוכניות של שחרור חסמים להתחלות בנייה, עד מהרה נמצא את המשאבים המוגבלים מועמסים יתר על המידה, מנסים לתת במקביל מענה ל-60 אלף יח"ד, ולמעשה מפצלים את יכולותיהם וכוחותיהם על יותר פרויקטים, ולמגינת לבם של כל הנוגעים בדבר, מושכים את משך הבנייה על 35 או 40 חודשים בגלל המחסור בכוח אדם ובאמצעי ייצור אחרים. אם ייכנס בצורה חפוזה לבנייה מואצת, הוא לא יוכל לעצור בהדרגה, אלא רק בהתרסקות, לאחר כעשור.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות