חפש ב:

מחירי הדיור לא ירדו בשנתיים הקרובות

במשרד הבינוי והשיכון מסבירים כי מדיניות הממשלה אינה מספיקה כדי להוריד את מחירי הדיור בשנתיים הקרובות, מפני שזהו תהליך ארוך שמנסה לפצות על שנים של פגיעה בשוק הדיור.

צוות בנק נדל"ן|9.3.2016|11:42|1470 צפיות

קבינט הדיור אישר את תכניתו של שר האוצר, ליעדי השיווק והתכנון לשנת 2016, אך מחירי הדיור לא צפויים לרדת בשנתיים הקרובות. בעיקבות הפער שנוצר עם השנים, אין ביכולתן של כל התכניות הרבות והטובות להשלים את החוסר הגדול. הצפי לתחילת הפיתרון יגיע בתחילת שנת 2018, וזה בתנאי שלא ייעשו שינויים שיפגעו בתוכניות הקיימות והיצע הדירות יכל לגדול.

לעמוד מחירון הדירות באתר BankNadlan לחצו כאן



ומה לגבי תוכנית למשתכן
תכנית מחיר למשתכן אמורה לתת מענה חלקי וראשוני בלבד לשוק הדיור. התכנית פונה לזוגות צעירים המעוניינים לרכוש את דירתם הראשונה אך היא אינה נותנת מענה לכולם. במסגרתה צפויות להיות משווקות כ-70 אלף דירות מוזלות, אך הן אינן מספיקות על מנת לחולל שינוי במחירים. המחסור האמיתי בכמות הדירות מתחיל ב-100,000 דירות חדשות. מכאן וכשהדירות יהיו לקראת סיום הבנייה יהיה אפשר להתחיל ולדבר על אופק למשבר הדיור. 

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

קבינט הדיור אישר את תוכנית כחלון
תכניתו של כחלון כוללת יעד לתכנון 50 אלף יחידות דיור, ולשיווק של 55 אלף יחידות דיור ול-40 אלף עסקאות עוד בשנה הנוכחית. על יישומם יופקד מינהל התכנון, ויכללו גם התמקדות לאזורי הביקוש. עפ"י התוכנית, מתוך 50 אלף יחידות הדיור, הרוב המכריע, שהן 40 אלף דירות, יהיו באזורי הביקוש. נוסף לכך, מתוך 55 אלף המכרזים לדירות שמבקש כחלון להוציא לשוק הדיור השנה, 30 אלף דירות ישווקו באזור המרכז.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

עדיין משלמים על טעויות העבר
למעשה, התמקדותו של כחלון באזורי הביקוש נעשים על מנת לתקן את הנזקים הגדולים שנעשו בין השנים 2008-2010 אז החליטו הממשלות למנוע במכוון בנייה ושיווק דירות באזור המרכז, על מנת לעודד אוכלוסיה להתגורר בפריפריה. הבעיה הייתה שאותן ממשלות לא דאגו גם לפרנסה של אותם תושבים שיעברו לפריפריה ויוותרו על עבודתם במרכז ומהלך זה, שנמשך בפועל פחות משנתיים, נחשב לאחד הגורמים ביצירת מחסור בהיצע דירות באזורי הביקוש של מרכז הארץ ותרמו רבות לעליית מחירי הדיור בשנים האחרונות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות