חפש ב:

המדריך לקניית בית בכפר

כוחה הרב של העיר עשה את שלה ונשבעתם שאתם עוזבים את פיח האגזוזים ועוברים לטבע בכפר. לנוחיותכם כמה אפשרויות שבהם תוכלו לראות, סוף כל סוף, אופק טבעי ולא רק בניינים אפורים.

אורון איצקוביץ'|18.8.2015|16:53|2835 צפיות
אזרחיי ישראל מתחנכים על עבודת האדמה של חלוציה ורבים חולמים על המעבר מהעיר הסואנת לכפר הירוק והשקט בצורה כזו או אחרת. המתפשרים מחפשים דרכים לדירות גן באזור השרון, יש את אלו שמוכנים להשקיע ולעבור לבית קרקע בפריפריה הקרובה לעיר מרכזית ולבסוף, ישנם האמיצים שבוחרים לבצע את המעבר הגדול לקיבוץ בדרום הארץ או בגולן. לכן, הנה לכם מספר אופציות שתוכלו לבדוק לפני המעבר הגדול.

דירת גן
נתחיל מהאפשרות הפחות קיצונית. מי שמסוגל לממן את המחיר היקר, יכול למצוא לעצמו דירות גן בכרך הגדול של גוש דן. ישנם דירות רבות באזורי השרון, בהם תוכלו למצוא פרויקטים רבים המפרסמים דירות גן כדי שתוכלו להרגיש את הדשא והקרקע ועדיין להישאר בעיר הסואנת וחייה המלהיבים. אליהם מצטרפים הווילות והקוטג'ים ההולכים ונעלמים משנה לשנה שכן הביקוש לקרקע באזור המרכז גדול ורבים מהם מעדיפים למכור למען רווח כלכלי. אם בכל זאת אתם מסוגלים לעמוד מול הצעות המחיר הגבוהות, תוכלו לבדוק דירות באזור צפון ת"א, פרדס חנה וכו'

לעמוד דירות חדשות באזור תל אביב והסביבה באתר Banknadlan לחצו כאן


דירה עם ערסל בגינה היא חלום עבור רבים

ישוב קהילתי
ישובים קהילתיים נחשבים איכותיים ביותר ולכן מאוד מבוקשים. הבעיה נוצרת כאשר צריך לעבור ועדת קבלה שברוב הישובים מותנית בהתאמה לקהילה אשר גרה ביישוב. ההתאמה נעה בין מגזרים, רווחה כלכלית, עבודות והדבר הזה יכול להיראות בעין רעה משום שמדובר בסוג של אפליה שיכול להתרחש על רקע מסוים וכבר קרו מקרים כאלה בעבר. אבל, היתרון הוא לאותם תושבים שחיים בקהילה הומוגנית שיוצרת נוחות וקרבה.

הקיבוץ וההרחבה
הקיבוץ יכול להיות הפתרון הזול ביותר. כיום קיבוצים רבים התפרקו עקב מצבם הכלכלי שהדרדר אבל עדיין קיימים אלו שמחזיקים מעמד וגדלים בזכות הרחבות של "דיירי חוץ" והזרמת דם חדש של "ילדים חוזרים". חשוב לדעת שישנה גם האפשרות לעבור כחבר קיבוץ שמותנית בתקופת מבחן.

לדירות חדשות באזור הגליל והגולן באתר Banknadlan לחצו כאן


נוף הנשקף מקיבוץ רוחמה בצפון הנגב

נחלה חקלאית או משק עזר
במקרים אלה מדובר בקניית שטח חקלאי של מושבים הכולל בתוכו גם אישורים לשטחי מגורים. האופציות הללו מתחלקות כאמור לנחלה חקלאית המותאמות לעשירון העליון, ובדרך כלל מדובר בשטחים של 10 עד 15 דונם בהם בונים אחוזות השוות מיליונים. משק עזר היא האופציה הזולה יותר וצנועה יותר המיועדת לבית מגורים ולעיבוד חקלאי.

לסיכום, האפשרויות שונות ומרובות ולכולם יתרונות וחסרונות משלהם ומעתה, המעבר טמון בכם וברצון שלכם ללכת אחר החלום הגדול. 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות