חפש ב:

האם ישנה תקופה טובה למעבר דירה?

מתי כדאי לעבור לדירה חדשה? האם ישנה תקופה מומלצת למעבר דירה? בכתבה הבאה נסביר לכם את כל הדגשים החשובים.

צוות בנק נדל"ן|3.3.2016|12:28|2227 צפיות

בישראל ישנם, מדי יום, אנשים רבים אשר נמצאים באירוע החשוב של מעבר הדירה. הובלה של דירה יכולה לעלות החל מכמה מאות שקלים לדירה קטנה ומעט תכולה כבדה (מקרר, ספה ומיטה) ועד לאלפי שקלים לדירה בעלת תכולה גדולה עם מספר רב של מוצרים כבסים. את המעבר אפשר לעושת בכל ימות השנה, אך גם במקרה זה, ישנם זמנים בהם המחיר של ההובלה הוא גבוה יותר, וזמנים בהם המחיר נמוך יותר.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



מתי כדאי לעבור לדירה חדשה?
במקרים רבים, מעבר הדירה אינו תלוי בהכרח בבעלי הדירה, אלא גם בתאריך סיום חוזה השכירות או הזמן שמתאים למחליפם לעבור לדירה שהבעלים עוזב. במקרים אחרים אנשים ירכשו דירות חדשות ויהיו חייבים לעבור אליהן בתאריך מסוים. סטודנטים בוחרים לעבור דירה בקיץ, בזמן שתקופת המבחנים כבר מאחוריהם ולפני תחילתה של השנה החדשה ורבים בוחרים לעבור דירה בחגים. אך ישנם גם מקרים בהם ליום המעבר יש השפעה על העוברים והמחיר. 

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן

מזג האוויר ועונות השנה
חשוב להכיר ולהבין שישנם מועדים הנחשבים זולים יותר ויש מועדים הנחשבים יקרים יותר. לדוגמא, בקיץ רוב חברות ההובלות גובות מחירים גבוהים מכיוון שהביקוש לשירותים שלהם גבוה יותר. בקיץ אנשים רבים נמצאים בחופש והנוחות של מזג האוויר מתאימה למעבר.לעומת זאת, החורף מציגי כמה קשיים, הן בשל מזג האוויר והן בשל כך שכמעט ואין חופשים. אבל, כאשר הביקוש להובלות הוא נמוך יותר, גם המחיר יורד בדרך כלל. עונות המעבר, האביב והסתיו הן התקופות המבוקשות ביותר למעבר גם בשל מזג האוויר הנוח וגם בשל החופשים הרבים ולכן המחירים בתקופות הללו הם היקרים ביותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

עוד כמה טיפים חשובים
חשוב מאוד לדעת מתי יהיה לכם הזמן הנוח ביותר לעבור דירה, אך יש לשים דגש גם לאיכות חברת ההובלה, סוג התכולה שיש לכם ועוד. כמו בכל תחום שבו אתם מקבלים שירות, כדאי לבצע סקר שוק ולבדוק את המחירים שמציעות החברות השונות ומהו היחס שאתם מקבלים מהנציגים שלהם. ניסיון ומוניטין של החברה וסוגי ההובלות שהחברה מתמחה בהם חשובים מאוד, ואם אפשר, כדאי לבקש מהחברה שבחרתם הצעת מחיר כתובה וחתומה, על מנת שלא תופתעו. אנו ממליצים לא להתפתות למחירים הנמוכים ללא בדיקה מוקדמת על מנת שלא תגיעו ליום המעבר ותשלמו מחיר על איכות שירות גרוע.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות