חפש ב:

תוכנית פינוי בינוי ראשונה בהרצליה

הוועדה המקומית של בעיריית הרצליה אישר את תוכנית הפינוי בינוי הראשונה בעיר

צוות בנק נדל"ן|2.3.2016|11:15|1408 צפיות

במסגרת התוכנית החדשה ייהרסו 84 דירות ישנות במתחם מנדלבלט-אבן עזרא כשבמקומן ייבנו 278 יחידות דיור חדשות בשני מגדלים בני 15 קומות כל אחד. שטחן של 20 אחוזים מהדירות החדשות יהיה קטן מ-80 מ"ר על מנת לענות על צרכי האוכלוסייה המקומית ולשווק אותם לזוגות צעירים עם יכולת כלכלית פחותה, אך אלה שבעצם יהוו את עתיד העיר לשנים הבאות.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



לקראת סוף השנה יחל פרויקט הפינוי
חברת מטרופוליס שקיבלה את הזיכיון על הפרויקט העתידי, החלה בקבלת האישורים כבר לפני כשלוש שנים, לאחר ההכרזה הראשונית של עיריית הרצליה כוועדה מקומית עצמאית, ונציגיה מעריכים כי לקראת סוף שנת 2016, החברה תוכל להתחיל בהריסת המבנים הישנים. התכנית נעשתה ע"י האדריכלית קיקה בראז אשר שיתפה את תהליכי הפרויקט עם הציבור וכך קיבלה את תמיכתם עוד בטרם הועברה לדיון והוחלט על הפקדתה. אך למרות זאת  נציגי חברת מטרופוליס זקוקים להשלים את דרישות העירייה לצורך ההפקדה הסופית של התכנית, ורק לאחר מכן יוכלו לגשת לקבלת הבקשות להיתרי בנייה.

לעמוד הפרויקט חוף התכלת באתר BankNadlan לחצו כאן

תהליכי האישורים
הפרויקט מנדלבלט-אבן עזרא הוא מבין הראשונים שהתחילו לקדם במסגרת התכנית האסטרטגית של חידושי מתחמי מגורי וכעת, לאחר העבודה המאומצת זכו, נציגיה לקבל את האישור המיוחל של הוועדה. לאורך החודשים האחרונים מחלקת ההנדסה בעירייה בראשות מהנדס העיר מייק סקה החלו לקדם את הפרויקט ולגייס תמיכה על מנת לקצר את תהליכי האישורים ולזרז את אישור הפרויקט על מנת שהפרויקט יתבצע במהירות מירבית כחלק מתוכנית המתאר הכללית בעיר שמבקשת להכפיל את כמות תושביה העיר הרצליה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

תוכנית המתאר של הרצליה
כיום יש בהרצליה כ-1.1 מיליון מ"ר מתוך סך של 2.4 מיליון מ"ר שטחים מאושרים. התוכנית החדשה תגדיל את שטחי התעסוקה בכ-1.7 מיליון מ"ר נוספים כדי שהעיר תוכל לספק שירותים ריכותיים לתושבים החדשים ולתושבי הרצליה כולה. כמו-כן נקבע כי היחס בין התכניות המקדמות תעסוקה לתוכניות המקדמות מגורים ישמר. כש-1,000 דונם חדשים מיועדים לטובת מבני ציבור ותוספת של כ- 380,000 מ"ר לתעשיית המלונאות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות