חפש ב:

רמת גן - העיר החדשה

בכל שנותיה סבלה רמת גן מהסטיגמה של האחות החורגת של תל אביב. הסיכוי לעמוד מול העיר הלבנה ושלל הצעותיה המפתות הוא קשה ביותר, אך בשנים האחרונות, ובעזרת מספר מהלכים נכונים, מתהפכות היוצרות ורמת גן משאירה אבק גם לתל אביב שהתנשאה עליה כל השנים.

צוות בנק נדל"ן|2.3.2016|10:49|1572 צפיות

כבר תקופה שרמת גן משיגה מספר הצלחות לטובת תושביה, ולאחרונה זה גם הפך להיות רשמי כאשר נחשפו נתוני המכירות ברבעון השלישי של שנת 2015. בנתונים שפורסמו היה אפשר לראות שמספר הדירות שנמכרו בעיר עברו את מספר הדירות שנמכרו בכל מקום אחר בארץ. כך, שבזמן שברמת גן נמכרו כ-450 דירות, אצל האחות הגדולה, תל אביב, נמכרו כ-420 דירות בלבד, ונראה שהשינוי שעובר על מנהיגי העיר יוצר משיכה בקרב האנשים שמבקשים לעבור לעיר משתלמת יותר מבחינת המחיר וככזו שמסוגלת לספק לתושביה איכות חיים מרשימה.

לעמוד הפרויקט TIME TOWER ברמת גן באתר BankNadlan לחצו כאן



אופי חדש לעיר רמת גן
כדי להבין עד כמה המחירים ברמת גן מספקי אוויר לנשימה לעומת העליות של תל אביב, אפשר להשוות מחיר למטר רבוע. בעיר הלבנה 100 מ"ר נמכרים באזור ה-3.5 מיליון ש"ח, המחירים ברמת גן לאותה גודל של דירה יורדים פלאים ודירה שכזו תימכר ב-1.8 מיליון ש"ח בלבד. גם חברות השיווק החלו לעבור לרמת גן מתוך ההבנה שזו עיר עם התעוררות ביקוש מרכזית. השינוי בעיר החל בשכונות המערביות שלה, הקרובות לתל אביב, אך עם הזמן גם מזרח העיר הפך להיות יעד מבוקש, ובכך נתן למעשה את החותמת לעובדה שרמת גן עומדת כבר בפני עצמה ולא צריכה את חסדיה של תל אביב.

לעמוד הפרויקט הדר 10 ברמת גן באתר BankNadlan לחצו כאן

מה מושך את התושבים בנוסף למחיר
הדבר המדהים ברמת גן זה שאין בה קרקעות פנויות בכלל. אך פה גם טמון הכוח של העיר, שכן כל מכירות הדירות בעיר נעשות על בסיס של פרויקט פינוי בינוי. מפנים דיירים ומקימים בניינים חדשים וכך, רמת החיים בעיר עולה במהירות, שכן לתושבים מובטחים דירות חדשות המתאימות לדרישות של שנת 2016 והדבר משתלם מאשר לקנות דירה יקרה יותר וגם שהיא לא חדשה בתל אביב, או דירה זולה יותר, אך ברמה מוזנחת ומיושנת בבני ברק או גבעתיים. נוסף על כך, אזור התעשייה המרכזי שהוקם בה מספק, מטר מליבה הפועם של תל אביב, אזור מסחר אטרקטיבי.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

המקום לזוגות הצעירים
גם הזוגות הצעירים, הרוכשים את דירם הראשונה יכולים למצוא ברמת גן את הבחירה הראשונה להשקעה חשובה זו היות והעיר מעודדת חידוש של דירות קטנות, ומשקיעים רבים מוצאים עניין בעיר. ככל שבתל אביב ימשיכו לעלות המחירים, המרוויחה הראשונה תהיה רמת גן. לכן, גם בעתיד היא תמשיך להיות חזקה. הביקושים בארץ קשיחים מאוד ואנשים מחפשים תועלת מיטבית. מצידה, רמת גן נותנת את המענה המיטבי לכל סוגי רוכשי הדירות. העיר למעשה נבנית מחדש, ותופסת נישה ייחודית.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות