חפש ב:

פינוי בינוי - מתי איך ולמה...

מי יכול להשתתף בפרוייקט שכזה? כיצד ניתן לבצע פרוייקטים? ומדוע זו אופציה משתלמת ביותר, הן לקבלן והן לדייר?

צוות בנק נדל"ן|2.3.2016|10:7|1084 צפיות

פרוייקטים של פינוי בינוי הינם מקובלים מאוד בישראל של ימינו. הפרויקטים הללו צצים בעיקר באיזורים בהם ישנם מבנים ישנים ומוזנחים, ושכונות ישנות. בשביל הדיירים, מדובר בפרוייקט משתלם ביותר, שכן הם מקבלים, בעלות אפסית, בניין חדש ומשודרג בעל דירות חדשות ואיכותיות, וכך השכבות החלשות מסוגלות להעלות את רמת חייהם.

לעמוד דירות חדשות באתר BankNadlan לחצו כאן



מי יכול להשתתף בפרוייקט פינוי בינוי?
בעיקרון, כמעט כל אדם יכול להשתתף בפרוייקט שכזה. השאלה הנכונה יותר היא האם בניין המגורים מתאים לפרויקט. הסיבה לכך היא שהמטרה המרכזית בפרוייקט פינוי בינוי היא לעזור לשכבות החלשות, ולכן היעדים הנבחרים הם לרוב בניינים ישנים שיש צורך לשפצם. לכן, כדאי לבדוק מראש אם בניין המגורים עומד בקריטריונים. במידה ואתם גרים בשכונה ישנה או בבניין ישן שמצבו גרוע במיוחד, ייתכן בהחלט שפרוייקט שכזה יכול להתאים לכם. ישנה עוד אפשרות של בעלי דירות קרקע אשר נבנו בשנות ה-60 ובזמנו דירות אלה נמכרו בשטחים של דונם ועד 2 דומנים. במקרים אלה, בעלי הנכסים יכולים למכור אותם לקבלנים בתמורה לקבלת דירות בבניין העתידי שיעמוד לקום היכן שהיה בעבר ביתם.

לעמוד הפרויקט ביאליק 17 בראשל"צ באתר BankNadlan לחצו כאן

מהו תהליך הפרויקט?
פרוייקט פינוי בינוי מין הסתם לא מתאים לדיירים שגרים בבניינים חדשים או בבניינים שמצבם טוב. תהליך הפרויקט מתחיל בהריסת הבניין הישן וכשבמקומו נבנה בניין חדש ומשודרג. לכן, מעבר לחשיבות של בניין מתאים, יש גם חשיבות רבה להסכמה של הדיירים בבניין. כלומר, במידה ואתם גרים בבניין המתאים להריסה, בו רוב הדיירים מעוניינים להשתתף בפרוייקט, ויצרתם קשר עם ייזם או קבלן, זהו מצב אידאלי לביצוע הפרויקט. ברוב המקרים הדיירים יקבלו, בנוסף לדירה, גם חניה ותוספות מגוונות כגון מרפסת, ממ"ד, חדר נוסף ולעיתים אפילו כל אלה גם יחד.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

כמה דגשים חשובים
על הדייר לדעת שיהיה עליו לפנות את דירתו למשך תקופת הבנייה, כמובן שהדירה החלופית היא במימון היזם, אך חשוב לבצע את הפרוייקט בזמן מתאים וכמובן לוודא שקיבלו את כל האישורים הרלוונטיים. נוסף על כך, חשוב לוודא שעורך דין איכותי ילווה את דיירי הבניין ויוודא שהיזם משיג את כל האישורים, בעיקר מהרשות המקומית, ועוקב אחריו שהפרויקט מתנהל בצורה נכונה וטובה. ישנם לא מעט אישורים הקשורים לתחום ההנדסי, המוניציפאלי, התכנוני, המיסויי ועוד. לכן, יזם וקבלן מיומן ובעל ניסיון, שידע לארגן את הדיירים ולפשר ביניהם הוא קריטי להצלחת הפרוייקט.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות