חפש ב:

תמחור הובלת הדירה

כיוון שאף דירה אינה דומה לשנייה, והאדם הממוצע אינו עובר דירה פעמים רבות בחייו, קל להתבלבל בכל הנוגע למחיר הובלת הציוד שכן לפעמים הגישה לדירה בעייתית, יש או אין מעלית, ציוד כבד, ימי שיא ועוד סיבות אחרות יכולות לשנות את מחיר ההובלה.

אורון איצקוביץ'|18.8.2015|15:29|1505 צפיות
כשאתם מתחילים לבדוק, חשוב שתדברו עם מספר חברות הובלה ותציגו לכולם את אותם פרטים. רק כך תוכלו לדעת אם המחירים שוניםואתם עוד תתפלאו עד כמה הם משתנים. אז כדי לנסות ולהתמודד עם סקר השוק שצריך לבצע, להלן כמה דגשים שחשוב לברר.

1. גישה לדירה- נתחיל בכניסה, המרחק מחניית המשאית לדירה, גישה חופשית למעבר, כניסות צדדיות ושבילים בעיתיים יכולים להשפיע על מחיר ההובלה.

2. קומה\מעלית- גובה הדירה הוא דגש קריטי להובלה. כשאין מעלית או אם היא קטנה מדי לציוד הכבד (כגון מיטה, מקרר וספות) לכן חובה לברר כמה גובים על כל בעיה כזו שעלולה לצוץ- האם נערכו לשימוש במעלית וביום ההובלה מגלים שהיא קטנה מדי, מה זה אומר לגבי המחיר? מעלית גדולה מוזילה את המעבר וכך גם גרם מדרגות רחב שמקל על הסחיבה בסיבובים. כיום ישנם מנופים מיוחדים לבניינים גבוהים שקשה להתנייד בתוכם ואפשר להוציא את הציוד ממרפסת או חלון גדול. מה שכן, מחירם של של המנופים גבוהה.

לעמוד מבצעים באתר Banknadlan לחצו כאן


שירותי מנוף איכותיים יותר, אך גם יקרים יותר

3. תכולה- ככל שיש לכם יותר ציוד, כך המחיר יעלה. תחילה צריך לברר לגבי הציוד הכבד הכולל ספות, מקררים, ארונות, שידות ומיטות ולאחר מכן לציוד הרגיש והשביר כגון טלוויזיות, שולחן זכוכית וכו' וכיצד יש לנהוג בו. דרך מועילה לחסוך בהובלה היא לדאוג שחברת ההובלות יובילו רק את הציוד הכבד וכך אתם תוכלו לחסוך במאות שקלים.

4. זמן ההובלה- לתאריך יש פקטור משמעותי במחיר ההובלה משום שישנם תקופות לחץ בהם המחירים עולים. בחודשי הקיץ, סוף יוני עד ספטמבר, רוב האנשים עוברים דירה ולכן המחירים מתייקרים וכך גם בסופי השבוע, בהם יש לאנשים יותר זמן פנוי. טיפ נוח הוא לדאוג לנסות ולהקדים את שעת ההובלה מוקדם ככל האפשר כשהמובילים עצמם עוד לא עבדו במשך רוב היום.

5. מרחק הדירות- מן הסתם, מעבר בתוך העיר יהיה זול יותר ממעבר מעיר לעיר.

אז במידה ואתם מבצעים הובלות קטנות או הובלות גדולות, דגשים אלה יעזרו לכם לקבוע הצעות מחיר אל מול נציגי החברות ההובלה. עכשיו כל מה שנותר לעשות זה להמתין ליום המעבר. בהצלחה.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות