חפש ב:

חריש - העיר הירוקה

וועדות הבנייה בחריש דואגות לסביבה הירוקה ואנשיה מתכננים הקמה של 66 "מתחמים ירוקים" שישרתו את התושבים ויספקו להם איכות חיים ואוויר נקי לנשימה.

צוות בנק נדל"ן|29.2.2016|14:52|2990 צפיות

ראשי העיר חריש, שמתוכננת לקלוט כ־100 אלף תושבים ב-7 השנים הקרובות, מקדמים הקמה של ריאות ירוקות על פני 660 דונם בשלושת השכונות החדשות, בתקציב שמגיע ל-330 מיליון ש"ח. הוועדה המיוחדת לתכנון ובנייה חריש, אישרה תוכנית להקמת 66 מתחמים ירוקים בעיר הצעירה. מדובר על גנים ציבוריים בפיזור נרחב ובמספר פארקים.

לעמוד הפרויקט גינות חריש באתר BankNadlan לחצו כאן



רמת חיים מהגבוהות בישראל
השטח הכולל של הגנים והפארקים הוא 660 דונם, ואלה ייבנו בשלוש השכונות המוקמות בימים אלה: אבני חן, החורש והמגף, ובתוך כחמש שנים, יהיו בשלושת השכונות כ־10,000 דירות ו־50 אלף תושבים. ראש מועצת חריש מעריך כי היחס בין מספר התושבים לשטחים ירוקים יהיה כפול מהמקובל וזאת על מנת לדאוג לרמת חיים מהגבוהות בארץ.

לפרויקטים נוספים באזור השרון באתר BankNadlan לחצו כאן

הפארקים מתוכננים כדי לשמר את היער הטבעי הקיים בסביבה
בזמן שבימים אלה ממשיכות ההקמות של 6,000 יחידות דיור חדשות כשהמטרה להתחיל לקלוט משפחות, הבנייה של עשרה פארקים מתוך הכמות הכללית, צפויה להסתיים בשנה הקרובה, כשעד שנת 2020 צפויה חריש להקים עוד כ-50 פארקים. התוכנית נעשתה לפי הקפדה על שימור החורש הטבעי, שחלקו ימצא בעיר הגדלה כשאליו יתווספו אלמנטים לפי הצורך. הפארק המרכזי בחריש יוקם על 103 דונם כשבמרכזו תיבנה בריכה אקולוגית בת 500 מ"ר, ואמפיתיאטרון שיכיל כ-5,000 צופים, בתי קפה, אגם אקולוגי ועצי מאכל שיתמכו במערכת האקולוגית של היער הצמוד.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

עדיפות להולכי הרגל
כמובן, ש"המכורים לדבר", יזכו למסלול רכיבת אופניים באורך של כ-3 ק"מ אשר יקיף את שלושת השכונות, ויכיל נתיבי רכיבה ייעודיים בתוך הרחובות עצמם כשלמעשה, אורכו הכולל יגיע ל־17 ק"מ. משום שבתחילה יועדה חריש לציבור הדתי-חרדי, העיר תוכננה, תוך מתן עדיפות להולכי הרגל על פני בעלי המכוניות, והדבר יתבטא, במדרכות במישור אחיד כשהמכוניות יהיו אלה אשר יידרשו לעלות או לרדת לפי תוואי השטח.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות