חפש ב:

''משולש-נים'' ראשל''צ

קרקע היא משאב נדיר בישראל, אך עדיין קיימות קרקעות אשר יש בהם פוטנציאל לרווח משמעותי. הקרקע ב''משולש נים' היא אחת מהן וכבר סומנה כאזור המיועד לפיתוח עירוני במפות עיריית ראשון לציון.

צוות בנק נדל"ן|29.2.2016|13:37|3715 צפיות

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל ומדורגת במקום הראשון בדירוג החברתי-כלכלי של חמשת הערים הגדולות בישראל. העיר מובילה בסטנדרט גבוה של פיתוח מוסדות ציבור, עם דגש בתחום החינוך, ובעשרים שנה האחרונות, גדלה ראשל"צ בקצב מסחרר הודות לתנופת בנייה, לתעשייה, מסחר ומגורים וב-12 שנה, כמות התושבים בעיר הוכפלה כשכיום מתגוררים בה כ-230 אלף תושבים.

לעמוד הפרויקט משולש נים בראשון לציון באתר BankNadlan לחצו כאן



דירות 3-5 חדרים כגון, פנטהאוזים, לופטים ודירות גן

הקרקע המיועדת להשקעה ממוקמת בדרום העיר ומדובר בפרויקט שימשוך את משפרי הדיור מהעיר בזכות העובדה שאין עתודות קרקע לבנייה חדשה בעיר הופכת את הפרויקט לאטרקטיבי. עפ"י התוכנית, הפרויקט יכלול מגוון רחב של דירות 3-5 חדרים כגון, פנטהאוזים, לופטים ודירות גן. המשקיעים שמזהים את הפוטנציאל האדיר הטמון בקרקע, ומוכנים לקחת את ההשקעה, עדיין יכולים לרכוש היום קרקע ולרכוש בכ-380-440 אלף ש"ח את אחת מעתודות הקרקע האיכותיות שיש היום במרכז, כשההערכות מדברות על מחירים של 800-900 אלף ש"ח ביום בו הקרקעות יופשרו סופית.

לפרויקטים נוספים בעיר ראשון לציון באתר BankNadlan לחצו כאן

עיריית ראשון לציון מקדמת את הפרויקט כמטרה ראשית
משולש נים בראשון לציון הינה תוכנית רצ 1/103/1 שלפי מגמות התכנון של העירייה שאושרה והופקדה לאחרונה וכבר קיבלה את ברכת הדרך של מוסדות התכנון המקומיים, לרבות ראש העירייה, המצוי בדרום ראשון לציון באזור כביש 431 בסמוך לצומת גן הוורדים, על-פי המתוכנן, צפויים להיבנות בשטח בבנייה רוויה כ-1300 יחידות דיור על שטח של כ-350 דונם. עפ"י התוכנית שהוגשה, כ-91 דונם מהפרויקט מיועדים לבניית פארקים כשלצידם ייבנו 18 קומפלקסים בני 19-24 קומות בבנייה רוויה ובאיכות גבוהה. התוכנית אינה שוכחת גם את הזוגות הצעירים שכן בוועדת התכנון של עיריית ראשון לציון קבעו כי ייבנו גם דירות קטנות בנות 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

דירות 3 חדרים לזוגות צעירים
ההחלטה, שהתקבלה במליאת וועדת התכנון והבנייה המקומית, התקבלה בעקבות המצב העגום של השנים האחרונות בהם נבנו רק דירות 4-5 חד' במחירים של 2 מיליון ש"ח ומעלה, אשר כוונו למשפרי הדיור ולא היו בהישג ידם של הזוגות הצעירים. מחירי הדירות בתוכנית עבור דירות 3 חדרים, עדיין אינם ידועים סופית, אך הערכות השמאים נאמדות על מחיר התחלתי של כ-1.3 מיליון ש"ח, כך שההזדמנות האמיתית של אותם זוגות צעירים  היא רכישת הקרקע כעת עם אופציה לדירה בשלב הסופי.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות