חפש ב:

רוצים לרכוש בית בארה"ב כמעט בחינם?

משבר הדיור החמור שפקד את בארה"ב ב-2008 גרם לנטישת מיליוני בתים והעברתם לבנקי קרקעות לצורך מכירתם. אך כשאיש אינו מתעניין בנכס, הם מועמדים להריסה בתוך 45 יום. כך שאם תתעניינו בנכסים המיועדים להריסה בקרוב, תוכלו לקבל אותו במחירי ריצפה.

צוות בנק נדל"ן|29.2.2016|12:32|2820 צפיות

משבר הדיור אשר הביא לגל עיקולים חסר תקדים בקרב אזרחי ארה"ב. כ-1.2 מיליון בתים עוקלו בשיא המשבר בשנת 2008. ובערים רבות בארה"ב בהן נרשמו שיעורים גבוהים של עיקולי בתים, מתרחשת תופעה נרחבת של דירות רפאים, כשהאבסורד הגדול בחלק מהמקרים הוא שהבתים נמצאים במצב מצוין וראויים למגורי אדם, ולכאן נכנסים המשקיעים. הבתים הנטושים הועברו לבעלות גוף שנקרא Land Bank, האחראי בכל עיר ומדינה בארה"ב לשמור על פני העיר ולמנוע ששוכנות רפאים שלמות הופכות לשכונות סלאמס הפוגעות בחזות הכללית של העיר ובערך הדירות. במקרים בהם נכשלו המאמצים למצוא בעלים לבתים הנטושים, הבית נהרס והקרקע מוצעת למכירה או לפרויקט בנייה.

לעמוד השקעות נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן



איך רוכשים נכסים מהגוף Land Bank?
בשלב הראשוני, הנכסים הנטושים מוצעים למכירה באתר האינטרנט של בנק הבתים המקומי. אך אם אין כל דורש לנכסים הם עוברים לרשימת הבתים המועמדים להריסה, למשך 45 ימים. במשך זמן זה, אנשים שיבקשו לרכוש את הנכס בדרך כלל יקבלו אותו ללא תמורה כלל. ואם לאחר 45 יום לא יהיה דורש לנכס, הוא יהרס והקרקע שעליה נבנה מוצעת למכירה או לבנייה. ברוב המקרים, הנכסים נמכרים כמעט כמו מחירי הטיסות מישראל לארה"ב, כך שעלות הרכישה, הכולל שיפוץ מאוד לרוכש, ומוצעת מתחת למחיר השוק.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן

היכן נמצאים בנקי קרקעות פעילים?
העיר דטרויט, ידועה כאחת הערים שנפגעו בצורה קשה מהמשבר הכלכלי אשר הביא לנטישה של שכונות שלמות. בעיקבות הטיפול במשבר, בבנק הקרקעות של דטרויט הכריזו על הקמת אתר אינטרנט למכרזי נכסים, כך שתושבים מחוץ לאזור יוכלו לרכוש את הנכסים בקלות ובמהירות. כיום המצב הכלכלי של דטריוט טוב יותר, אך עדיין קיימים בה בתים ריקים שהועברו לבנקי הקרקעות ונמכרו במחירים של אלפי דולרים בלבד ועד מחירי ריצפה של דולר. בערים נוספות כמו קליבלנד וקנזס סיטי ישנם בנקים נוספים הנמצאים באותו מצב בדיוק ובהם ישנם עדיין כמה הזדמנויות כלכליות נדירות לבצע רכישה בעלות מינימאלית, לקבל מימון ולקבל את האופציה שחברה חיצונית תנהל את הנכס עבור הבעלים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מהם הסיכונים?
חשוב לזכור, שכמו בכל השקעה, גם כאן עדיין ישנם סיכונים משום שאין הבטחה למציאת רוכשים וישראלים שאינם מכירים את הנושא לעומקו עלולים ליפול לעסקאות שלא יניבו להם רווחים מספקים. השיפוץ עצמו הוא גם אתגר משום שחשוב לבחור קבלן שיפוצים מקצועי שביצע שיפוצים של נכסים מהיסוד בעבר ולוודא שאחזקת הנכס לא תגדל מעבר לציפיות של המשקיע. לבסוף, צריך להבין שמדובר בשכונות הנחשבות כפריפרייה של הערים הגדולות, לכן הן גם נמכרות במחירים הללו.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות