חפש ב:

תמא 38 – למה צריך את זה?

על אף שכל המדינה מדברת על תמא 38, אנשים רבים אינם מבינים את העניין לעומקו, ואינם מפנימים שזאת בדיוק ההזדמנות לה חיכו כדי לשדרג את הדירה.

צוות בנק נדל"ן|25.2.2016|17:24|2540 צפיות

אחד המונחים החמים ביותר היום בעולם הנדל"ן הוא התחום של תמא 38, שכמעט לא קיים אדם בישראל שלא שמע את המונח, אבל רבים מהאנשים עדיין לא הפנימו את הערך העצום שהם יכולים להפיק מכך. המדובר על תכנית ממשלתית שגובשה ואושרה על ידי ממשלת ישראל ומיועדת למטרה אחת בלבד: לחזק את המבנים בישראל כך שיעמדו בסטנדרטים המתקדמים ביותר בתחום של עמידות בפני רעידות אדמה. ישראל ממוקמת באזור רגיש מבחינה גאולוגית, וישנה חשיבות עצומה שהמבנים בישראל יוכלו לעמוד במרבית רעידות האדמה שעלולות להתרחש, ולזאת בדיוק מיועדת תכנית זו.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



תמא 38 – מודל מנצח עבור כולם
יחד עם זאת, במסגרת אישור התכנית, אישרה הממשלה מודל שיאפשר לכמה שיותר מבנים ליישם את התכנית מבלי להשקיע בכך כלל כסף. מודל זה אפשרי באמצעות הענקת זכויות בנייה נוספות בנכס, כך שדיירי הבניין יכולים לשכור קבלן שיבצע עבורם את העבודה, ובתמורה ישלמו לו בזכויות הבנייה בנכס, באמצעותן יוכל לבנות עוד שניים שלושה מבנים בראש המבנה, למכור אותם ולהפיק את הרווח עבור כל העבודה שביצע בבניין.

לעמוד הפרויקט ברנדיס 3 בראשון לציון באתר BankNadlan לחצו כאן

מחזקים ומשדרגים
בהינתן אפשרויות אלה, אין שום סיבה לעצור בחיזוק המבנה בלבד, ואפשר לנצל את העבודה המקיפה במבנה לצורך בניית מרפסות, הוספת חדרים, שיפוץ חדר מדרגות, בניית מעלית, הוספת חניות פרטיות או חניון, שיפוץ הדירות עצמן, וכל פעולה אחר הדורשת קבלן, ושאפשר לכלול אותה בתהליך על מנת לשדרג את חייהם של דיירי הבניין, ובזול. אם שמעתם על תכנית תמא 38, ואתם עדיין לא מבינים מדוע אתם צריכים את זה, אז זו היא בדיוק הסיבה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בטחון אישי ואיכות חיים
אתם צריכים את התכנית כי היא מאפשרת לכם להעמיד את הבניין שלכם בסטנדרטים המתקדמים ביותר, ולהעניק לכם שקט נפשי בכל הקשור לרעידות אדמה וליציבות מבנית בכלל, ואתם צריכים את התכנית כי היא מאפשרת לכם לשדרג את איכות החיים שלכם, פשוטו כמשמעו, מבלי שעליכם להשקיע בכך כסף. לעיתים יהיה עליכם להשקיע סכום מסויים, אם היקף העבודה הנדרשת על ידכם הוא גבוה, אבל זה הכל נתון לבחירתכם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות