חפש ב:

עומדים למכור? זה מה שאתם צריכים לעשות

אומנם זו בפרידה מרכוש עם תחושה סנטימנטלית אבל מדובר בהליך שבסופו התוצאה היא סכום המכירה וכמה רווח יצרתם מהנכס שלכם.

צוות בנק נדל"ן|23.2.2016|17:47|1567 צפיות

אומנם זהו תהליך מייגע וחיפוש אחר רוכשים פוטנציאלים שירצו לרכוש מכם את הדירה במחיר שהצעתם אבל זוהי גם פרידה סנטימנטלית שמשפיעה על בעלי הנכס כך שכדי להמתיק את הגלולה חשוב לנהל את התהליך באופן המשתלם ביותר. מעוניינים למכור את הדירה? כאן ריכזנו עבורכם מדריך קצר עבור תהליך מכירת הדירה.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



הוצאה כספית
אנשים רבים מוכרים את דירתם ועושים זאת בפעם הראשונה, אינם בעלי ידע מקדים ולא רבים מודעים לכך, אבל תהליך המכירה יכלול גם הוצאות כספיות נוספות. חשוב להכיר את ההוצאות הללו ולהבין את גובה המחיר על מנת לקבוע את המהלכים במכירת הדירה. תיקונים הנדרשים בדירה, מס שבח, סילוק משכנתא ועוד, כל אלה מגיעים להוצאות גבוהות שהופכות לנטל ומעמסה וחשוב לשקלל אותם בתהליך.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

פרסום ומכירה
החיפוש אחרי רוכשים פוטנציאלים יכול להיות מייגע ולשם כך נדרשת יכולת לפרסם את הדירה בצורה המיטבית, וישנן מספר דרכים לעשות זאת. דבר ראשון ישנה השיטה המסורתית, הצבת שלט למכירה בקדמת הבית. כלי מסורתי אחר הוא המדיה אך כאן ישנו שכלולים שמגיעים עם השנים. האינטרנט מנגיש למוכר מספר גדול של רוכשים וקהל שיתעניין בנכס הנמכר, והכי חשוב, ללא הוצאות על פרסום מצד המוכר. נוסף לכך האינטרנט והרשתות החברתיות מציגות תמונות של הבית והעיתוי יכול להיות חשוב עבור ערך הדירה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אנשי מקצוע
רבים בוחרים, מתוך שיקולי נוחות, להשתמש במתווכים. קיימות חסרונות ויתרונות, כשלמתווך יש ידע הנותן לו להפחית את המעמסה מהמוכר. חשוב לזכור שדמי התיווך אינם זולים וכדאי להכניסם לכלל השיקול במכירת הדירה וזאת בכדי למנוע עוגמת נפש עם סיומו של התהליך הארוך.

אנשי מקצוע
מומלץ ואף חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה לענייני נדל"ן ומקרקעין אשר ילווה את העסקה ויבטיח את שמירת האינטרס הכלכלי של המוכרים.



אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות