חפש ב:

האם משרד האוצר מסכל אלפי יחידות דיור ברחובות?

ראש עיריית רחובות מאשים את מתכנני מחוז מרכז בעיכוב ופסילה של תכניות לאלפי דירות בעירו וטוען שפקידים, אשר מונו ע"י הממשלה להגדלת ההיצע תוקעים מקלות בגלגלים. בכוונת העירייה לעתור לבית המשפט.

צוות בנק נדל"ן|23.2.2016|11:9|1365 צפיות

ראש עיריית רחובות מאשים את מתכננת המחוז בפסילה שיטתית של תכניות הבנייה להגדלת היצע הדירות בעיר רחובות, משיקולים המהווים התעמרות שיטתית ופגיעה מכוונת. בחודש ינואר התקיימו שיחות במשרד האוצר בנושא שיווק יחידות הדיור ברחובות. מתחילת כהונתה ועד היום, פסלה הוועדה תכניות כמו 'נווה חבצלת' הכוללת 2,500 יחידות דיור ותוכנית 'מגורי כהן' הכוללת 750 יחידות דיור שאושרו בעבר על ידי הוועדה המחוזית.

לעמוד דירות חדשות באזור המרכז באתר BankNadlan לחצו כאן



פעולה מכוונת ומדיניות כנגד התפתחותה של העיר
המאבק בין שני הגורמים המשיך כשראש עיריית רחובות טוען שמתכננת המחוז פוסלת מסיבות מסתוריות את הפרויקטים ונראה שמדובר בפעולה מכוונת ומדיניות כלשהי כנגד התפתחותה של העיר. לטענתו ייתכן ויש פקידים אשר ממונים ע"י ממשלת ישראל לטובת יישום המדיניות הממשלתית להגדלת היצע הדיור כדי שאלה יובילו לירידת מחירים, הם אלה שמעכבים בפעולות ביורוקרטיות בניה של אלפי יחידות דיור.

לעמוד מגרשים וקרקעות באזור המרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

ביטול הטענות נגד ראשי הרשויות
ראש העיר מעוניין להראות שאמירות שמוציאים כנגד ראשי רשויות מקומיות, שאינם מעוניינים להרחיב את מספר התושבים משום שהדבר יוביל לעומס כלכלי בשל בניית תשתיות חדשות לשיפור רמת החיים, אינן נכונות. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

האם התשתיות העירוניות מוכנות?
אנשי מנהל התכנון, מצידם, טוענים כי הם פועלים לתכנון ופיתוח יחידות דיור ולהסרת החסמים בהליכים אלו. חוסר ההסכמה בין אנשי המקצוע אינו מגיע, לטענתם, משום מניע מסתורי, אלא רק בשל דרך הפעולה שלטענתם עלולה להציג פרויקטים שלא יעמדו בדרישות התושבים אשר ייפגעו ממחסור בתשתיות מוכנות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות