חפש ב:

האם דירות למשתכן יהפכו לשיכונים של העתיד

קבלנים רבים תוקפים את מדיניות הממשלה השר האוצר משה כחלון ביצירת מסך עשן מול עיני הציבור. אם ייבנו דירות רבות ללא תשתיות מספקות, דיירים רבים ימצאו את עצמם בשכונות מרוחקות, ללא שום יתרון או איכות חיים.

צוות בנק נדל"ן|18.2.2016|10:9|1852 צפיות

קבלנים רבים תוקפים את מדיניות הממשלה השר האוצר משה כחלון ביצירת מסך עשן מול עיני הציבור. הטענה המרכזית שלהם היא שהממשלה שכחה שנדל"ן זה לא רק דירה. פוליטיקאים רבים מחפשים כותרות, אבל במסגרת "מחיר למשתכן", עלולים להיבנות דירות באיכות ירודה ובסטנדרט שלא עומד באיכות הבניה של השנים האחרונות. השאלה העומדת מולנו כאן היא האם בניין הוא רק קוביית מגורים או מייצג שמראה את רמת החיים וככזה צריך להיות "בעל אישיות".

לעמוד הפרויקט יונייטד שרונה בת"א באתר BankNadlan לחצו כאן



המהלך לעבות את האוכלוסייה בפריפריה הוא מהלך מבורך
המשפט שמציגים בפני הציבור "נדל"ן זה לא רק דירה", מנסה להסביר שהציבור שירכוש את הדירות החדשות במחיר למתשכן, עלול לקבל דירה בסביבה לא איכותית לרמת החיים של השנים האחרונות. יש הרבה דברים מעבר שצריך להסתכל עליהם כמו תשתיות, חינוך, תרבות, ושירותי רפואה. כל זוג צעיר שרוצה להשקיע את המשכנתא שלו באזור מסוים, צריך לחיות בסביבת מגורים מודרנית, אך המדינה אינה מתרכזת בכך ורק מנסה לפעול על מנת לייצר מאסה של דירות. הפוליטיקאים בישראל סובלים מתחושת רדיפה ומחפשים פתרונות מהירים שיציגו הצלחות מידיות כדי שיוכלו להציג אותם בבחירות הבאות.

לעמוד הפרויקט גבעת הכלניות בנתיבות באתר BankNadlan לחצו כאן

סוף מעשה במחשבה תחילה
היום הסיסמא היא לבנות דירות במחיר המטרה, אבל כשמסתכלים קדימה על העלויות של הבנייה ועל מה שנדרש כדי להקים את הדירות עלולים להגיע למצב בו רמת השכונות והדירות יהיה בכי רע. הפוליטיקאים מייצרים כותרות אבל שכחו מאיפה להביא את העובדים ואת שאר הדברים הנדרשים לענף. בעיה נוספת טמונה, באיכות הבנייה העתידית והדירות במחיר למשתכן ייצרו דירות בסטנדרט נמוך. קבלנים רבים טוענים שדירות אלה יהפכו לסלאמס של הממשלה הנוכחית.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הפתרון אינו קרוב, אך יש רק דרך אחת נכונה
הציבור חייב להבין שירידת המחירים לא תגיע עכשיו, כך שגם המדינה וגם הציבור צריך לשנות דיסקט. הפיתרון שהקבלנים והיזמים דורשים הם הוספה של אלפי עובדים זרים סינים, בעלי ידע וניסיון בעבודת בנייה, שיחרור הביורוקרטיה והורדת כמות האישורים על מנת שיוכלו לבנות מהר יותר. אחד הסיבות לעליית המחירים היא קצב הבנייה האיטי ועד שמדינת ישראל תוכל להעסיק את הכמות הנדרשת של בעלי התפקידים במשרדי הממשלה השונים שיוכלו לשחרר את היזמים מעול הביורוקרטיה ויעבדו בצורה זריזה, צריך לזרז את תהליך קבלת האישורים. הפיתרון היחידי למשבר הדיור הוא בנייה מרובה של דירות אך גם את זה צריך לעשות באחריות ולהכין מראש גם תשתיות שבנייתם לוקחת זמן. אם ייבנו דירות רבות ללא תשתיות מספקות, דיירים רבים ימצאו את עצמם בשכונות מרוחקות, ללא שום יתרון או איכות חיים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות