חפש ב:

באילו מקומות נרשמו דווקא ירידות מחירים בשוק הנדל''ן?

בשוק הנדל''ן הישראלי מוצגים במשך השנים עליות במחירי הדירות. אתמול, הציגו במשרד הבינוי והשיכון ירידות מפתיעות ובאחוזים גבוהים יחסית.

צוות בנק נדל"ן|16.2.2016|12:52|1577 צפיות

מחירי הדירות בישראל עולים משנה לשנה והמונח המוכר, "עליית מחירים", הפך אצלינו למונח יסוד שנמצא בשגרת חייהם של הציבור הישראלי. אכך במשרד הבינוי והשיכון מנסים להוכיח ולהראות ירידת מחירים אשר נגרמים בזכות הפעילויות השונות שנקטו, וגם בערים מרכזיות במדינה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



הערים שזכו לירידת מחירים
אחת הערים המפתיעות בנתונים שמציגים במשרד הבינוי והשיכון היא גבעתיים. בשנת 2015 ירדו מחירי דירות יד ראשונה ושנייה בעיר בכתשעה אחוזים לעומת שנת 2014. חשוב לזכור שעדיין מדובר בעיר יקרה ומבוקשת, שמחירי הדירות הממוצעים בה מגיעים לכ- 1.73 מיליון ש"ח, אך הנתון הנ"ל מציעה אופציה נוחה בקרבת תל אביב. גם ברמת השרון נרשמה ירידה, ומסתבר שהיא גדולה אף יותר, כשנתוני המשרד מציגים ירידה במחירי דירות חדשות ומחירי דירות יד שנייה בשנת 2015 בכ-13.8 אחוזים לעומת שנת 2014. מעט צפונה משם, נמצאת זיכרון יעקב שהציגה ירידה של כ-3.5 אחוזים במחירי הדירות במהלך שנת 2015, לעומת שנת 2014.

לעמוד מחירון הדירות באתר BankNadlan לחצו כאן

חזרה לשגרה ולעליות המחירים
החדשות ה"טובות" ברמת עליות המחירים נמצאות בערים כמו תל אביב, בה נרשמו עליות מתונות יחסית של 6.9 אחוזים בלבד בשנת 2015, לעומת שנת 2014, אז נרשמו עליות גבוהות יותר של 8.1 אחוזים. במודיעין-מכבים-רעות עלו המחירים בשיעור של 4.2 אחוזים ב-2015, לעומת עלייה של 7.4 אחוזים בשנת 2014. בבאר שבע, בירת הנגב, עלו מחירי הדירות ב-13.4 אחוזים, ובהרצליה חלה עלייה של 8.4 אחוזים. בלוד זינקו המחירים ב-15 אחוזים. ביישוב אפרת חל הזינוק הגבוה ביותר במחירי דירות בשנת 2015, שעומד על עלייה מדהימה של 58.9 אחוזים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

סקרים נוספים עדיין בדרכם אלינו
מדובר בסיכום המחירים הראשון השנה שעורך משרד ממשלתי, ובחודשים הקרובים עתידים להתפרסם סיכומים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ושל השמאי הממשלתי. היתרון בסיכום של משרד הבינוי והשיכון הוא הפירוט הרחב שיש בו, כשהדירות מפולחות לפי 110 יישובים ולפי מספר חדשים. החיסרון הוא שהמדגם הוא אינו גדול, מה שלא יכול להצביע בוודאות על נתונים אמינים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות