חפש ב:

תמא 38 וחניות פרטיות – הדילמה מגיעה לכדי פתרון

שילוב מתקני חניה בפרויקט תמא 38 הוא מרכיב מרכזי בפרויקטים רבים, ועד כה היווה מכשול לאור העלויות הגבוהות. כעת קיימים פתרונות חדשים שחשוב לבחון.

צוות בנק נדל"ן|16.2.2016|9:35|1179 צפיות

תמא 38 היא אחת הבשורות הטובות ביותר לה יכלו לצפות דיירים ובעלי בתים בבניינים ישנים. תכנית זו מקלה מאוד על התהליכים הבירוקרטיים שיש לעבור על מנת לבצע בנייה, וכן מאפשרת לבצע את כל השיפוץ הנדרש ללא עלות עבור יושבי הבית. יחד עם זאת, על מנת להפוך את התכנית לנחלת הכלל, ולאפשר יישום מיטבי שלה, חשוב שהקבלן המבצע יזהה את הכדאיות שבביצוע הפרויקט. למעשה, הקבלן אינו מקבל תשלום מהדיירים עצמם עבור עבודתו, אלא מעצם היכולת שלנו לבנות יחידות דיור נוספות בבניין, אותן יוכל למכור ולהפיק את הרווח עבור העבודה שבוצעה בכל הבניין.

לעמוד הפרויקט מולדת 4 בהוד השרון באתר BankNadlan לחצו כאן



בניית או הרחבת חניה פרטית
אחד המכשולים שעמדו עד כה בתכניות אלה היה נושא החניות הפרטיות. בבניינים רבים היה זה תנאי הכרחי לביצוע התכנית, ומצד שני, עלויות מתקני החניה היו כה גבוהות שהפכו את כל הפרויקט ללא כדאי עבור הקבלן המבצע. כיום, נכנסים יותר ויותר שחקנים לתחום של חניות פרטיות, ומציעים מגוון רחב של פתרונות חניה תחתית ועילית, בקונפיגורציות שונות של חניות יחידות, זוגיות או משולשות, ולעיתים גם בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים הפחתה של העלות הכוללת.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

איזון בין דרישות הדיירים ובין מגבלות העלות
אם אתם עומדים לפני ביצוע תמא 38 בבניין שלכם, ייתכן מאוד שנושא החניה הוא פרק חשוב במכלול המשימות הכולל, ועליכם לבחון בסיוע איש מקצוע האם תוכלו ליישם את התכניות שלכם בנושא החניה הפרטית. כך למשל, ייתכן שאתם רוצים להרחיב את מגרש החניה הקיים, או אולי "להוריד" את מגרש החניה אל מתחת לפני הקרקע וליצור חניון מקורה לבניין, או לבנות מלכתחילה מגרש חניה פרטי לדיירי הבניין. לכל אחת מהאפשרויות ולכל אחד מהמודלים ישנה עלות, והעלות הזאת צריכה לעלות בקנה אחד עם שאיפות הרווח של הקבלן המבצע.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פתרון לדיירים ופתרון לקבלן
במקרים רבים, לא מצליחים הדיירים לחתום על הסכם תכנית תמא 38 עם אף קבלן, רק בגלל נושא החניה שמייקר מאוד את הפרויקט, והופך אותו ללא כדאי. הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להתייעץ עם גורם מקצועי שיוכל לחשוף אתכם לכל פתרונות החניה הקיימים, ולאפשר לכם למצוא את הפתרון שיתאים גם לכם וגם לקבלן המבצע.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות