תמא 38 היא אחת הבשורות הטובות ביותר לה יכלו לצפות דיירים ובעלי בתים בבניינים ישנים. תכנית זו מקלה מאוד על התהליכים הבירוקרטיים שיש לעבור על מנת לבצע בנייה, וכן מאפשרת לבצע את כל השיפוץ הנדרש ללא עלות עבור יושבי הבית. יחד עם זאת, על מנת להפוך את התכנית לנחלת הכלל, ולאפשר יישום מיטבי שלה, חשוב שהקבלן המבצע יזהה את הכדאיות שבביצוע הפרויקט. למעשה, הקבלן אינו מקבל תשלום מהדיירים עצמם עבור עבודתו, אלא מעצם היכולת שלנו לבנות יחידות דיור נוספות בבניין, אותן יוכל למכור ולהפיק את הרווח עבור העבודה שבוצעה בכל הבניין.
לעמוד הפרויקט מולדת 4 בהוד השרון באתר BankNadlan לחצו כאן

בניית או הרחבת חניה פרטית
אחד המכשולים שעמדו עד כה בתכניות אלה היה נושא החניות הפרטיות. בבניינים רבים היה זה תנאי הכרחי לביצוע התכנית, ומצד שני, עלויות מתקני החניה היו כה גבוהות שהפכו את כל הפרויקט ללא כדאי עבור הקבלן המבצע. כיום, נכנסים יותר ויותר שחקנים לתחום של חניות פרטיות, ומציעים מגוון רחב של פתרונות חניה תחתית ועילית, בקונפיגורציות שונות של חניות יחידות, זוגיות או משולשות, ולעיתים גם בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים הפחתה של העלות הכוללת.
לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן
איזון בין דרישות הדיירים ובין מגבלות העלות
אם אתם עומדים לפני ביצוע תמא 38 בבניין שלכם, ייתכן מאוד שנושא החניה הוא פרק חשוב במכלול המשימות הכולל, ועליכם לבחון בסיוע איש מקצוע האם תוכלו ליישם את התכניות שלכם בנושא החניה הפרטית. כך למשל, ייתכן שאתם רוצים להרחיב את מגרש החניה הקיים, או אולי "להוריד" את מגרש החניה אל מתחת לפני הקרקע וליצור חניון מקורה לבניין, או לבנות מלכתחילה מגרש חניה פרטי לדיירי הבניין. לכל אחת מהאפשרויות ולכל אחד מהמודלים ישנה עלות, והעלות הזאת צריכה לעלות בקנה אחד עם שאיפות הרווח של הקבלן המבצע.