חפש ב:

קרקעות להשקעה והפשרת קרקע

הפשרת קרקעות מייעוד חקלאי היא הזדמנות נהדרת למי שעוסק בתחום של קרקעות להשקעה, אך עדיין דרושה המיומנות לזהות את אותן קרקעות מבעוד מועד.

צוות בנק נדל"ן|16.2.2016|9:28|2663 צפיות

אם אתם מעוניינים להיכנס לעולם של קרקעות להשקעה, תחום אטרקטיבי ורווחי מאוד עבור מי שיודע לפעול בו, עליכם להכיר תחילה את מונחי היסוד בשוק, ומומלץ גם לבצע את כל הצעדים הראשונים שלכם בתחום בסיוע איש מקצוע שיוכל להנחות אתכם ולהטמיע בכם טכניקות עבודה יעילות ואפקטיביות. אחד המונחים החשובים ביותר שיהיה עליכם להכיר הוא "הפשרת קרקעות", מה זה אומר, מה המשמעות מבחינת השקעה, מה הסיכון וכיצד לזהות קרקעות המיועדות להפשרה.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן



שינוי ייעוד הקרקע מקרקע חקלאית
ובכן, לכל קרקע במדינת ישראל ישנו ייעוד שנקבע על ידי רשויות התכנון והבנייה הכפופות לרשות המקומית, למשרד הפנים ולמנהל מקרקעי ישראל. קיימים ייעודים שונים ומגוונים כדוגמת קרקע חקלאית המיועדת למטרות חקלאיות כמו שדה או בית אריזה, קרקע לבנייה פרטית המיועדת לבניית בתים ודירות, קרקע לבנייה מסחרית, קרקע תעשייתית וכדומה. הפשרת קרקעות הוא מונח המתייחס למצב בו ייעודה של קרקע משתנה מייעוד חקלאי לייעוד אחר.

לעמוד הפרויקט גאו נדל"ן - חוף התכלת באתר BankNadlan לחצו כאן

ייעוד הקרקע "הנמוך" ביותר בעולם של קרקעות להשקעה
ברמת העולם של קרקעות להשקעה, קרקע חקלאית נחשבת לקרקע שמציעה את הפוטנציאל הרב ביותר אך גם בעלת המחיר הנמוך ביותר לרכישה. מהסיבה הזאת, אין שום משמעות לייעוד אליו מוסבת הקרקע, וכל עוד ההסבה מתבצעת עבור קרקע חקלאית לכל ייעוד אחר, מדובר בהפשרה של הקרקע. הפשרת הקרקע הוא מהלך רגולטורי יחיד ובודד שיכול לעשות את ההבדל בין השקעה מוצלחת ובין כשלון. בעצם ביצוע ההפשרה, עולה ערכה של הקרקע באופן אוטומטי, ומאפשר לבעל הקרקע למכור את הקרקע ברווח גדול, או לחילופין לעשות בה שימוש לצורך בנייה פרטית, עסקית או מסחרית, ולמצות את הפוטנציאל שלה עד תום.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לדעת לזהות קרקעות המיועדות להפשרה
אחרי שאמרנו את זה, לא כל קרקע חקלאית תופשר בסופו של דבר, וישנם שורה של פרמטרים שיקבעו את הפוטנציאל להפשרת הקרקע, ואת התנאים בהם הקרקע אכן תופשר. איש מקצוע או איש נדל"ן שחי את העולם לאורך שנים, יוכל לזהות בהסתברות גבוהה קרקעות המיועדות להפשרה, אם כי תמיד חשוב לזכור שבעולם הנדל"ן כמו בעולם העסקים, אין שום דבר בטוח, ולכל מהלך קיים סיכון שיש לקחת בחשבון.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
יפה מאוד >>
מנחם, 16/02/2016 14:19
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות