חפש ב:

קניית דירה מקבלן – איך תמצאו את הפרויקט המתאים לכם?

גם כאשר אתם בוחרים באפשרות של קניית דירה מקבלן, אתם עדיין צריכים לבחור את הדירה בה תרצו לגור, ולא את הפרויקט בו תרצו לקנות דירה.

צוות בנק נדל"ן|16.2.2016|9:19|983 צפיות

ובכן, קניית דירה מקבלן או מכל מקור אחר הוא מהלך גדול וחשוב בחיינו, מהלך בו מעורבים סכומי כסף גדולים ביותר, ונחשב למהלך המשמעותי ביותר בחייו של אדם טיפוסי מן השורה. אם אתם מתעניינים ברכישת דירה חדשה מקבלן, איך תוכלו למצוא את הפרויקט המתאים לכם, והאם בחירת הדירה שאתם רוכשים צריכה להתבסס על שאלה זו בכלל? ובכן, מן הסתם, בחירת מקום המגורים שלכם היא בחירה שאינה תלויה לא בקבלן כזה או אחר, לא בחברת בנייה כזאת או אחרת, ולא בקיומו או אי קיומו של פרויקט כזה או אחר, אלא אך ורק בהעדפות שלכם לגבי מקום המגורים הרצוי לכם, ומאפייני הדירה בה אתם רוצים לגור.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



לעמוד הפרויקט גבעת הכלניות בנתיבות באתר BankNadlan לחצו כאן

לנסוע ברחובות העיר
ובכל זאת, גם כאשר בוחרים עיר מגורים, ואפילו שכונת מגורים, פעמים רבות ניתן למצוא מספר פרויקטים המתקיימים במקביל זה לצד זה, ומציעים לכם מספר אפשרויות לבחירתכם. אחת הדרכים הטובות ביותר לאתר את כל הפרויקטים הקיימים היא פשוט מאוד לנסוע ברחובות האזור בו אתם רוצים לגור, ולזהות פרויקטי בנייה המתנהלים במקום, ואשר יכולים להתאים לכם מבחינת המיקום המדויק שלהם, מאפייני הדירות המוצעות בהם וכדומה.

לעמוד הפרויקט אילה טאוורס בת"א באתר BankNadlan לחצו כאן

בוחרים דירה, לא בוחרים פרויקט
יחד עם זאת, המחשבה של בחירת הדירה בה תתגוררו ואותה תרכשו, על בסיס הפרויקט הקיים היא מחשבה בלתי מתקבלת על הדעת, ואין שום סיבה שתרכשו דירה במקום שאינכם רוצים להתגורר בו רק בגלל שבאותו המקום ישנו פרויקט. במידה וישנו מיקום מאוד מדויק שבו אתם רוצים להתגורר, או אפילו עיר מסוימת שבה אתם רוצים לקנות דירה, אבל אין שום פרויקט המוצע במסגרת זו, ייתכן שהאפשרות של קניית דירה מקבלן תצטרך לרדת לעדיפות שנייה, ויהיה עליכם לבחון את האפשרות של רכישת דירת יד שנייה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בדקו לעומק לפני שאתם מחליטים
לחלופין, אם יש פרויקט אטרקטיבי, עם מחירים זולים, של קבלן מוכר ואמין, שאינו ממוקם בדיוק היכן שהתכוונתם, אבל בהחלט בקרבת מקום, ייתכן שכדאי לכם לשקול, ולפחות לבחון, את האפשרות הזאת שיכולה להתברר כאפשרות מצוינת, מעבר למה שחשבתם מלכתחילה.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות