חפש ב:

לצורך שמירה על עתידה של ירושלים, יש צורך לדאוג להמשקיעים הזרים

כדי לשנות את התמונה של העיר הבירה, צריך לדחוף את ירושלים כהשקעה מוצלחת לכל סוגי הרוכשים.

צוות בנק נדל"ן|11.2.2016|12:36|1997 צפיות
כשיוצאים לטיול בין רחובות ירושלים, אפשר לראות עיר הומה פעילות. אפילו בחום של ימים בסוף האביב, בתי הקפה מלאים כמעט עד אפס מקום והעיר משקפת תחושה של פעילות מהירה וצמיחה מסחרית. ואכן, זה לא רק תחושה, המספרים מראים כי ירושלים היא חווה התפתחות מהירה בכל חזיתות. מחקר שנערך לאחרונה הראה כי שביעות רצון של התושבים מול העיר מגיע לשיא של כל הזמנים, וניתן לקיחת את מבט קו הרקיע של ירושלים שרואים כמעט מנופים אינספור, כראיה שבירת ישראל ממשיכה לחוות תנופת בנייה.

לפרויקטים בירושלים לחצו כאן!

התנגדויות התושבים
ואכן, בין מגזרי הנדל"ן בעל צמיחה המהירה ביותר של עיר הוא שוק היוקרה, עם מבנים רבים שעושים את דרכיהם כלפי מעלה ברחבי העיר, אין ספק כי אחוז גדול של קונים בבניינים אלה הם זרים (בעיקר צפון אמריקאים ואירופאים). בשנים האחרונות, ירושלמים ותיקים רבים, התנגדו לבניית מבני בנייה מותרות כאלה מחשש שהם יסיע את המעמד הבינוני אל מחוץ לעיר שכל כך אהבו. המבקרים הפנו לעתים רבות על העובדה כי רוכשי נכסים אלה היו קונים פשוט למען הבעלות, בכוונה להתגורר שם מעט ולמעשה כבשו את בתיהם.



הביקורת לא עומדת מול המציאות
לאחרונה, הוכיחו כי ביקורות הללו אינן מצליחות להחזיק מול השקעות הנדל"ן הזרות, אשר מוכרות כגורם כלכלי חשוב אשר מעודד את הרנסנס בירושלים. ניתוח זה מנקודת המבט הבסיסית ביותר של שקלים, הוא ברור ממבט ראשון כי הנוכחות המוגברת של בעלי הבתים הזרים בירושלים היא win-win. זה מאפשר לאנשים לגור בבתיהם איכותיים וחשוב לטווח ארוך במועד מאוחר יותר. דירות ומתחמי יוקרה מתוחזקים היטב, ועוצבו עם תשומת לב רבה לאסתטיקת גינון שמועילה העיר בכלל. השינוי הבולט ביותר, השקעה בנדל"ן מתרגם משרות גדלות והטבות תעשיות מקבילות כמו קמעונאית, מסעדות ותיירות בכלל. רוכשי דירות אלה הם בדרך כלל אנשים בעלי אמצעים אשר, כאשר הם בישראלף הם בוחרים לרוב להוציא כספים בנדיבות והם תומכים חיוניים של העסקים קטנים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהכלכלה בירושלים.

מעמד שמספק עבוד לעשרות תושבים
בתים אלה מספקים מאה מקומות עבודה לקבלנים עצמאיים כמו ניקיון, תיקונים ומאבטחים. מנקודת המבט של העיר, עלייה של דירות היוקרה מייצגת עירוי של מיליון שקלים בכל שנה יותר במונחים של ארנונה. בעיר אשר ידוע יש נתח הוגן של אתגרים תקציביים, תוספת של גל חדש של ההכנסות ממסים צריך בדומה להיות שיבח ועודד. עידוד השקעות זרות הנדל"ן חייב נוסף יוכר כחלק מהותי של לחיזוק העיר של התמונה הכוללת ואת איתנותה הפיננסית.
ירושלים ראויה להיות עיר קוסמופוליטית ובינלאומית בכל מובן
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, מוביל קידום יוזמות תיירות חדשניות. שהיות לטווח קצר אינם מספיק כדי לתמוך בכל ירושלים והעירייה פונה לצרכים לטווח ארוך הדורש זרים חובקים משקיעים אידיאליים בנוגע לעיר. הדימוי של ירושלים של עיר תושביה לעולם לא ישתנה בגלל ההיסטוריה המרשימה והתרבות מה שהופך אותו כל כך ייחודי. אבל, שמירה על עתיד העיר מחייב לחשוב על זרמי הכנסה שתגן על ירושלים במשך עשרות שנים אל תוך העתיד ולהבטיח את האתגרים הכלכליים המשפיעים על העיר ניתן למתן. כדי לשנות באמת את הדימוי של העיר במשך עשרות שנים אל עתיד צריך לדחוף את ירושלים כהשקעה מוצלחת לכל סוגי הקונים. למרות שהדבר מנוגד לעיתים לאינטרסים של תושבי העיר.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות