חפש ב:

עליות המחירים החדות בירושלים

עליות המחירים החדות בירושלים בשמונה שנים האחרונות שהגיעו עד 131 אחוזים, (לעומת הממוצע 79 אחוזים) היו, כמה מוזר, באחד האזורים העניים ביותר בעיר הבירה. בית עיר גנים - גבול המעמד הבינוני

צוות בנק נדל"ן|10.2.2016|11:31|2267 צפיות

בית עיר גנים - גבול המעמד הבינוני

עליות המחירים החדות בירושלים - 131% בשמונה שנים האחרונות, לעומת ממוצע של 79% על העיר כולה - היו,כמה מוזר, באחד האזורים העניים ביותר בעיר הבירה. לפחות זה היה המצב עד לפני כמה שנים בבית עיר גנים, אך בשנים האחרונות משפחות מהמעמד הבינוני עברו, והשטח פתאום הפך להיות הרבה יותר אטרקטיבי לאחר פיתוח של השכונה החדשה גבעת משואה יצאה לדרך בשנת 2010.

בית עיר גנים מאופיין בנייני דירות בצפיפות גבוהה, בניגוד לשכנות עיר גנים א', עם בתים חד משפחתיים שלה. זה מחולק לשני חלקים - אזור הדירות הישנות יותר, בעיקר דירות שלושה חדרים על שטח של בנייה חדשה, אם כי זה מגיע רק ל כמה מאות יחידות. הדירות הישנות יכולות עכשיו להגיע לכמיליון שקלים עבור דירת שלושה חדרים, בעוד החדשות, חלקן מגדלים גבוהים, נמכרות בממוצע מ-2 עד 2.1 מיליון שקל עבור ארבעה חדרים. דירות חמישה חדרים הן בטווח 2.5 מיליון שקל.

לעמוד הפרויקטים בעיר לחצו כאן!



הר נוף - תקרת זכוכית

כאשר הדירות הראשונות בהר נוף פותחו בשנת 1980, מרבית התושבים באו הרבה אנשים מהקהילה הדתית-ציונית. ככל שחלף שנתי השכונה נעשתה חרדית , אבל בניגוד לשכונות רבות בירושלים שעברו תהליך דומה, הר הנוף משך אוכלוסייה אמידה והמחירים טפסו במהירות. בשמונה השנים האחרונות, מחירי בהר נוף עלו רק ב-44%, העלייה הנמוכה ביותר בעיר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

השכונה כבר לא אטרקטיבית למעמד האמיד או לצעירים. חוסר הבנייה החדשה עושה את שלו והיא לא מעניינת לחרדים עם כסף, אבל יקרה מדי עבור זוגות צעירים, במיוחד ביחס לאזורי החרדיות האחרים. מחירים ממוצעים עבור דירת ארבעה חדרים מגיעים כיום לכ-1.8 מיליון שקל, בעוד חמישה חדרים נמכרות בסביבות ה-2.3 מיליון שקל.

עבור החרדים האמידים, בשכונות כמו הגבעה משה וקריית שאול עם בנייה חדשה הפכו יותר אטרקטיביות, בעוד זוגות חרדים צעירים עוברים למקומות הרבה יותר זולים כמו בית השמש ומודיעין עילי מחוץ לירושלים. מחירים בהר נוף פגעו תקרת זכוכית. רק תושבי חוץ יכולים להרשות לעצמם את הבתים היקרים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות