חפש ב:

השינוי שעברה תל אביב-יפו

זה עלול להיות קשה להאמין, אבל רמת אביב ג '- אחד הסמלים של נהנתנות בצפון תל האביב היא השכונה עם עליית המחירים הנמוכה במחירי הבתים בתל אביב.

צוות בנק נדל"ן|10.2.2016|11:24|3447 צפיות

זה עלול להיות קשה להאמין, אבל רמת אביב ג '- אחד הסמלים של נהנתנות בצפון תל האביב היא השכונה עם עליית המחירים הנמוכה במחירי הבתים בתל אביב.
עליית מחירים נמוכה, במקרה זה, הוא עניין יחסי: מאז 2007, המחיר הממוצע של בית ברמת אביב ג 'עלה ב-69%, אבל זה הרבה פחות מהממוצע 123% עבור כל תל אביב.

אין זה אומר רמת אביב ג' הפכה פתאום לזולה. המחיר הממוצע עבור דירת חמישה חדרים סטנדרטית, כ-120 עד 130 מ"ר, הוא 4 מיליון עד 5 מיליון ₪. דירות ארבעה חדרים, בת 20 שנים יותר או יותר בגודל 90 ל -100 מ"ר, אפשר למצוא תמורת 2.5 מיליון שקל, אבל הם בדרך כלל נמכרות תמורת 3 מיליון עד 3.5 מיליון שקל.

אחת הסיבות לירידת המחירים של השכונה היא השינוי בטרנדים. רמת אביב ג ' הפסיקה להיות מיקום מועדף לפני הרבה זמן, במיוחד כאשר יש אפשרויות אטרקטיביות יותר התעוררו בתל האביב. בעבר זו שכונת הדגל של העיר והמון תושבים חדשים נעו אז, אך השכונה עברה התפתחות גדולה, ויותר ויותר בתים נבנו בסביבותיה עם רמה גבוהה אף יותר של פיתוח עירוני, וקירבה לים. בנייני השחקים של השכונה הם מאפיין של שנות ה-80 וה-90, ללא מרפסות ומחסן אשר היום הפכו למאפיינים סטנדרטיים.

לצפיה בפרויקטים פעילים בעיר לחצו כאן!



צפון יפו / שוק הפשפשים - סמרטוטים אל העושר


מחירים בצפון יפו באזור שוק הפשפשים טיפסו עד 250% בשמונה שנים, יותר מאשר בכל מקום בתל אביב. במשך עשרות שנים והאזור העני והמוזנח, הפך לאחד היוקרתיים ביותר בתל אביב. אומנם הגידול אכן היה בולט, אבל מחירי הבתים בשכונה רחוקות מלהיות אחיד בגלל מגוון מאוד רחב של נכסים. בחלק העליון הם יחידות חדשות בפרויקטים בוטיק מתחילים ב -50,000 שקל למ"ר, ובתחתית הם דירות ישנים, חלקם במצב נורא, נמכר עבור פחות ממחצית.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אם בסוף שנות ה90 ותחלת האלפיים עליות המחירים היו בשכונות נווה צדק וכרם התימנים, עכשיו הם הגיעו לאזור של שוק הפשפשים ביפו. הגל מגיע עם הרבה בנייה חדשה, והדירות נמכרות במחירים מטורפים. המון זרים ומשקיעים קונים, ואנשים, בדרך כלל מבוגרים יותר, עוברים בחזרה מהפרוורים לבתים קטנים יותר בעיר גדולה. יפו כולה נמצאת בעיצומו של שינוי דמוגרפי, אשר באזור שוק הפשפשים היא כמעט מוחלטת, עם כניסה של אוכלוסייה חזקה, אמידה, מסעדות, פאבים וחנויות פתוחות כמעט מסביב לשעון. הרבה אנשים מחפשים את זה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות