חפש ב:

נדלן עסקי להשקעה מול קרקע להשקעה

עולם הנדל"ן על תחומיו השונים, נושא את אותו סוג של סיכונים והזדמנויות, עם מספר התאמות שיש לבצע לכל תחום כדוגמת נדלן עסקי וקרקעות.

צוות בנק נדל"ן|4.2.2016|15:12|3141 צפיות

יש לכם סכום כסף משמעותי, והחלטתם שאתם רוצים להשקיע אותו בנכס נדל"ן. מן הסתם, בהיעדר ידע מקצועי וניסיון בתחום זה, אתם חשופים מאוד להשפעות של שמועות, וחוות דעת הניתנות לכם על ידי חברים "שיודעים" ושמלעיטים אתכם בסיפורי הצלחה מסחררים של אנשים אחרים, בהזדמנויות ובשמועות שהגיעו אליהם על הזדמנויות שיאפשרו לכם לעשות כסף קל. מצד אחד אומרים לכם לקנות חנות במרכז מסחרי שעומד לחוות התפתחות משמעותית, ומצד שני ממליצים לקנות קרקע חקלאית שכנראה תופשר בעתיד הקרוב. אז מה אתם צריכים לעשות? מה נכון יותר עבורכם? נדלן עסקי להשקעה או קרקע להשקעה? והתשובה היא שהטוב ביותר ינצח.

לעמוד הפרויקט רילטי - יחידת סטודיו באילת באתר BankNadlan לחצו כאן



לזהות הזדמנויות אטרקטיביות, בכל תחום בעולם הנדל"ן
הסוד הגדול ביותר של עולם ההשקעות בנדל"ן הוא היכולת לזהות הזדמנויות אטרקטיביות, הזדמנויות שמאפשרות לקנות נכס בזול ולמכור אותו ביוקר או להשכיר אותו עם תשואה אטרקטיבית. במידה ואתם מוצאים הזדמנות כזאת, אין שום משמעות לשאלה האם מדובר בנכס עסקי, בנכס פרטי או בקרקע. מה שחשוב הוא שנתוני העסקה, לאחר שבחנתם אותם בסיוע איש מקצוע, ולאחר שההסתברות ליצירת רווח היא הסתברות מספיק גבוהה, הם נתונים אטרקטיביים שמצדיקים את ביצוע הצעד הבאה בהשקעה. במידה ונתונים אלה לא קיימים או לא תומכים במהלך כזה, אין לכם מה לבצע את העסקה, וגם במקרה זה לא חשוב באיזה סוג נדל"ן מדובר.

לעמוד הפרויקט גאו נדל"ן חוף התכלת באתר BankNadlan לחצו כאן

הימנעות ממלכודות ייעודיות בעולם הנדלן העסקי ובעולם הקרקעות
מצד שני, המלכודת הגדולה עבור משקיעים חדשים היא הנטייה ללכת אחרי השוק במקום לפני השוק. ללכת אחרי השוק זה אומר שאתם מגיעים להזדמנויות רק אחרי שהן כבר נודעו לכל השוק, ואז זה כבר מאוחר מדי. אתם עלולים לקנות את הנכס במחיר גבוה, ולחשוב שעשיתם עסקה טובה. בהקשר של השקעה בקרקעות, מלכודת גדולה נוספת היא השאיפה למימוש הפנטזיה לעשות כסף מהיר, "לעשות מכה", ומה יותר טוב מאשר לקנות קרקע חקלאית, ולמכור אותה אחרי שהיא תופשר? אלא שלא בטוח שהיא תופשר כלל, ולא ידוע מתי. על כן, לא חשוב אם אתם משקיעים בנדל"ן עסקי או בקרקעות, מה שחשוב הוא שתבחנו את הדברים בצורה מקצועית, ועל פי הצורך תשכרו את שירותיו של איש מקצוע.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעשות את הדברים נכון, זה מה שחשוב
נדלן עסקי הוא תחום שבו אפשר למצוא הזדמנויות רבות, וכך גם בתחום הקרקעות, אלא שמציאת הזדמנות אמת, הזדמנות שבאמת מקטינה את הסיכון שלכם ומגבירה את הסיכויים שלכם להצליח, הוא תהליך קשה ומקצועי, הדורש זמן, מאמץ וידע מתאים. אם תקפידו לעשות שימוש נכון בשלושת אלה ותקפידו לפתח ראייה של משקיעים, ראייה סבלנית לטווח הארוך, לא משנה היכן תשקיעו את כספכם, בנדלן עסקי או בקרקע, בשני המקרים תוכלו לייצר לעצמכם רווח נאה, ולהקטין משמעותית את הסיכון ליצירת הפסדים.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות