חפש ב:

מהי דירת יוקרה?

יוקרה הוא מונח גג שמושפע ממגוון משתנים כמו עיצוב, אסתטיקה, נוחות, מיקום, גודל, חוויה וכדומה. דירת יוקרה יכולה להיות כזאת בגין כל אחד מהמשתנים הללו.

צוות בנק נדל"ן|3.2.2016|14:2|3529 צפיות

יוקרה הוא מונח שאפשר אולי להגדיר אותו בצורה ברורה, אבל הפירוש שלו בפועל יכול להיות קצת חמקמק. יוקרה יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים כדוגמת עיצוב, נוחות, אסתטיקה, מיקום, חוויה וכדומה. כך למשל, דירה הממוקמת בקומה האחרונה של מגדל דירות גבוה יכולה להיחשב כדירת יוקרה, גם אם הדירה עצמה אינה מעוצבת כלל. לעומת זאת, דירה יכולה להיחשב כדירת יוקרה גם אם היא ממוקמת בקומה הראשונה של בניין דירות רגיל, אך נהנית מעיצוב מרהיב ביופיו, וממגוון אלמנטים של בית חכם עם מקסימום נוחות ופינוק לאנשים המתגוררים בה.

לעמוד הפרויקט Time Tower ר"ג באתר BankNadlan לחצו כאן


יוקרה המוטמעת בקירות הדירה, ולא בתכולה שלה
אחרי שאמרנו את זה, ככל שמאפייני היוקרה מוטמעים יותר בקירות של הדירה, ככל שקשה יותר להפוך את הדירה לדירת יוקרה על פי החלטה, כך היא נחשבת ליוקרתית יותר. כך למשל, דירה הממוקמת בקומה האחרונה של מגדל דירות תהיה תמיד יוקרתית יותר מאשר דירה הממוקמת בקומת הקרקע של אותו הבניין, והסיבה לכך היא שאת מיקום הדירה במגדל אי אפשר לשנות, אבל לעצב אותה, להפוך אותה לדירה המבוססת על טכנולוגיות של בית חכם, ולהפוך אותה לדירה נוחה מאוד למגורים עם ריהוט יוקרתי ומודרני, גם אם זה כרוך בהשקעה רבה, זה עדיין אפשרי.

לעמוד דירות יוקרה באתר BankNadlan לחצו כאן

הפרמטר של גודל בבחינת מידת היוקרה
לעניין היוקרה אפשר להכניס גם את עניין הגודל והמרחב. יחד עם זאת, דירות שהן גדולות יחסית לאחרות באותה קטגוריה (4 חדרים, 5 חדרים וכדומה) הן לאו דווקא דירות יוקרה. כדי שהגודל יוכל בעצמו להפוך את הדירה לדירת יוקרה, הוא צריך להיות יוצא דופן בצורה בולטת. גם דירות קטנות מאוד יכולות להיות דירות יוקרה, וגם במקרה זה היוקרה יכולה להיות מושגת באמצעות מיקום הדירה, העיצוב שלה, הטכנולוגיות המשולבות בה וכדומה. מה שחשוב להבין הוא שיוקרה הוא לא מצב אלא טווח של אפשרויות, וההגדרה של דירה כיוקרתית היא לא מדע מדוייק, ולעיתים יכולה לנבוע משיקולי מכירה ושיווק, ולאו דווקא מבחינה מקצועית של מאפייני הדירה וקביעה חד משמעית שמדובר בדירת יוקרה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

יוקרה מובנית או יוקרה שניתנת ליצירה
באופן עקרוני, דירת יוקרה היא דירה שהמיקום שלה הופך אותה לכזאת: דירה הממוקמת בקומות עליונות של מגדל דירות, דירה הממוקמת בישוב יוקרתי וכדומה. דירה שאינה נהנית ממאפיינים אלה יכולה להיחשב כיוקרתית אם הושקעה בה עבודת עיצוב יוצאת דופן, אך מדובר בסוג אחר של יוקרה, יוקרה שנובעת יותר מהעיצוב של הדירה, מפרמטרים ברי שינוי, ולא מהדירה עצמה, מהמבנה עצמו. דירת יוקרה שהיוקרה שלה נובעת מהמיקום שלה תהיה בדרך כלל יקרה הרבה יותר מכל דירה שהפכה להיות דירת יוקרה בזכות העיצוב או הטכנולוגיות ששולבו בה, ואת זה חשוב מאוד להבין כאשר אתם נתקלים בדירות כאלה שהוגדרו כך על ידי המוכרים שלהן.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות