חפש ב:

חיפה צועדת אל עבר העתיד

ככל שעובר הזמן חיפה ממשיכה בפיתוחים העתידיים להגדלת תושביה עם תקווה גדולה שכל נושא הזיהומים ייפתר במהרה.

צוות בנק נדל"ן|2.2.2016|14:35|2576 צפיות

נתוני הזיהום שהופיעו לאחרונה לא השפיעו על הרוכשים (בעיקר משום שהנתונים מגיעים רק השנה) שהובילו את חיפה להיות העיר המובילה ברכישת דירות חדשות. אחריה מגיעות תל אביב, באר שבע, ירושלים וראשון לציון. הסדר הנ"ל מופיע גם בגזרת ההיצע שהערים מציעות מול הביקוש.

לעמוד העיר חיפה באתר BankNadlan לחצו כאן



ההטבות המיוחדות בלגור בחיפה
בחיפה יש הרבה סיבות מדוע משפחות צריכות לבצע רילוקיישן ולהקים בה את ביתם. בעיר ממוקמים כל הדברים הנחוצים כמו מקומות עבודה יוקרתיים, מקומות בילוי כמו קניונים, פאבים ומועדונים, יערות הכרמל לטיולים בימי שבת ובראש ובראשונה, חופי הים שלה. התחבורה בעיר היא מהמפותחות בארץ בזכות תשתיות חדשות ופתרונות תחבורה כמו המטרונית, מנהרות הכרמל, הכרמלית וחמש תחנות רכבת כדי להגיע לכמה שיותר אזורים בעיר. 

לעמוד דירות חדשות מאזור חיפה והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

האצטדיון והשכונה
המחירים בחיפה עדיין נמוכים משמעותית, וכיום אפשר למצוא בעיר דירות במחירים שהם רבע מאלה של תל אביב. כיום ישנן שתי שכונות אטרקטיביות להשקעה- קרית אליעזר והדר הכרמל. לפני כשנה, עיריית חיפה הוציאה לדרך את התוכנית לפנות את אצטדיון העירוני הישן, קרית אליעזר ולהקים במקומו מתחם של 500 יחידות דיור. המהלך הוא חלק מתוכנית רחבה יותר של העירייה לדחוף את השכונה, שבה עדיין אפשר למצוא דירות 2.5–3 חדרים ב–400 אלף שקל

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מחזירים את ההדר לשכונת הדר
מקום נוסף בחיפה שהולך ומשתדרג היא שכונת הדר, שתושביה רואים בה את "שדרות רוטשילד" של חיפה. השכונה הוותיקה שזהרה לפני עשרות שנים עברה קשיים רבים כשבין היתר סבלה מתעשיית הזנות, אולם הדבר משתנה בעקבות התוכנית של העירייה להחזיר את הדר לימיה היפים יותר. עיריית חיפה מחזיקה במינהלת שלמה שמטפלת בשכונת הדר ותפקידה להשביח את המקום, לעודד עסקים, להביא סטודנטים במסגרת פרויקטי פר"ח או ליצור להם מעונות שם. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות