חפש ב:

למי מתאים להשקיע בקרקע

השקעה בקרקע יכולה להתאים לכל אדם שיש לו את ההון הנדרש לשם כך, אך עדיין נדרש הידע המקצועי בין שמדובר בידע אישי, ובין שבסיוע של איש מקצוע.

צוות בנק נדל"ן|1.2.2016|16:6|2808 צפיות

התשובה היא שכל מי שיש את ההון ההתחלתי הנדרש, יכול גם להשקיע בקרקע. ישנם שלושה סוגי אנשים הרוכשים קרקע: יזמי נדל"ן, הרוכשים את הקרקע בכוונה ברורה להקים עליה מבנים ולמכור אותם יחד עם הקרקע, משקיעים הרוכשים את הקרקע במטרה להשכיר אותה או להעמיד אותה למכירה ברווח, ואנשים פרטיים הרוכשים קרקע כדי לבנות עליה את ביתם. יזמות נדל"ן הוא מקצוע לכל דבר, הדורש הון רב וידע מקצועי רב, ומן הסתם השאלה אינה מתייחסת לאנשים אלה. אנשים פרטיים המעוניינים בקרקע במטרה לבנות עליה את ביתם, הם מראש אינם נכנסים לקטגוריה של משקיעים, ולכן גם הם אינם רלוונטיים לשאלה זו.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן



כל אחד יכול להשקיע בקרקעות
על כן, נשאלת השאלה למי מתאים, מי יכול ולמי נכון להשקיע כסף ברכישת קרקע מתוך כוונה לייצר באמצעות זו רווח כספי, והתשובה היא שכל אדם שיש לו את היכולת להעמיד את ההון ההתחלתי יכול לעשות זאת. בין שיש לכם את ההון ההתחלתי בלבד, ועליכם להשלים את ההון הנדרש באמצעות הלוואת משכנתא, ובין שיש לכם את כל ההון הנדרש ואתם יכולים לרכוש את הקרקע בכסף מזומן מהונכם הפרטי, היכולת להשקיע בקרקע ולייצר מכך רווח כספי יכולה בהחלט להתאים לכם. העניין הוא, שכדי לממש את המטרה של עשיית רווח כספי, עליכם לעשות את התהליך בצורה נכונה.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באזור השרון באתר BankNadlan לחצו כאן

קונים בזול מוכרים ביוקר, מסחר בסיסי
הרעיון הבסיסי של השקעה בקרקע הוא שקונים את הקרקע כששוויה נמוך, ומוכרים אותה כאשר שוויה גבוה יותר, מסחר בסיסי ביותר. האתגר מתחיל ומתרכז בעיקר ביכולת שלכם לאתר קרקעות זולות, בין שמדובר על קרקעות חקלאיות ובין שמדובר על קרקעות שפשוט מוצעות במחיר אטרקטיבי, או שעל ידי תהליך מקצוע של משא ומתן, תוכלו להוריד את המחיר לרמה אטרקטיבית. רכישת קרקע חקלאית זולה היא פרקטיקה נפוצה ושכיחה בתחום זה, אך היא לחלוטין לא עובדת כבמטה קסם, והתנאי המרכזי ליצירת רווח מקרקעות חקלאיות היא היכולת שלכם להעריך נכון את ההסתברות להפשרת הקרקע ושינוי הייעוד שלה, שהוא הצעד המרכזי ואולי היחיד שיכול לשדרג את שווי שלה באופן משמעותי.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הסתייעו בייעוץ וליווי מקצועי
בין שאתם מבינים בתחום זה ובין שלא, תוכלו להשקיע בקרקעות כל עוד אתם עושים את הדברים בצורה נכונה, והצורה הנכונה היא לעשות את הדברים בסיוע איש מקצוע. איש מקצוע יוכל להכווין אתכם, להנחות אתכם, לפרוש בפניכם את כל הבדיקות שעליכם לעשות לפני רכישת קרקע, למנוע מכם מהלכים מוטעים שיכולים להפוך את ההשקעה לקטסטרופה, ואולי אף לסייע לכם בתהליכי משא ומתן שיאפשרו לכם להשיג קרקעות במחירים אטרקטיביים, ולמכור אותם במחירים גבוהים יחסית. השקעה בקרקעות גם הוא, בסופו של דבר, מקצוע לכל דבר, ועד שתרכשו את היכולות הנדרשות, מומלץ להסתייע באיש מקצוע ייעודי.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות