חפש ב:

דברים שצריך לשים לב אליהם, גם אחרי שקונים בית.

גם אחרי שקונים בית צריך לשים לב לשינויים שהחוק מתיר לכם לבצע ואילו שינויים אסורים על פי חוק ועלולים לעצור אתכם מלבצע שינויים.

צוות בנק נדל"ן|1.2.2016|15:50|1490 צפיות

עשיתם את זה! קניתם את בית החלומות שלכם וכבר דמייתם איך תעצבו אותו ותוסיפו לו כמה מאפיינים בולטים, אבל חשוב לדעת שיש הרבה דברים שאסור לכם לעשות. זה אומנם יכול להיות מעצבן ולא ברור, אבל כנראה שאת חלק מההחלטות על הבית שלכם, יכתיבו לכם אנשים אחרים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

חריגות בנייה
כשאתם רוכשים בית, בין אם זה מקבלן או לא, אתם רוכשים את הבית עם התרי הבנייה שברשותו וכל האישורים הנדרשים מהוועדה המקומית להיתר ובנייה. אך ברגע שאתם מבקשים לבצע שינויים בדירה לאחר הבנייה והמעבר לבית, אתם עלולים למצוא את עצמכם עומדים מול האשמות של חריגות בנייה ואף לעמוד למשפט מול הרשות המקומית בה אתם גרים. חריגות הבנייה הנפוצות הן סגירת מרפסות, הוספת חדר, פיצול הבית או שינוי החזית.



לעמוד הפרויקט מגדלי הורוביץ בפתח תקווה באתר BankNadlan לחצו כאן

פתיחת עסק
ישראלים רבים, בחרו להעיל את העסק שלהם מהבית, כדי לחסוך בעלויות, אך יש לא מעט עסקים שאין להם אישור לעבודה מהבית אלא אם כן קיבלתם אישור מיוחד לכך. לרוב מדובר בעסקים הקשורים למזון, קבלת קהל גדול או עסק העלול לפגוע ברווחת הדיירים בבניין. חלה עליכם חובה לדווח על כך שאתם פועלים להקים עסק בביתכם ולבדוק את האישורים מול הרשות המקומית.

לעמוד חזנוביץ' 12, ת"א באתר BankNadlan לחצו כאן 

חללים משותפים
חללים משותפים שייכים, מן הסתם, לכל דיירי הבניין. כך שאם אתם אוהבים להכניס טאצ' אישי לאזורי המגורים שלכם זה בהחלט חיובי. אבל אתם עלולים לעמוד מול התנגדויות של דיירי הבניין ולפעול להורדת התוספות שבאחריותכם. גם אם השולחן בגג יועיל לכל דיירי הבניין.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אחריות
חוק המכר הוא זה שקובע את תקופת אחריות הקבלן על איכות החומרים בבית ולפיו מחויב הקבלן לספק שירות במידת הצורך. אך כידוע לכל ישראלי, בעלי מקצועות רבים עלולים לנסות ולהתחמק מהאחריות ולנצל את חוסר הידע שלכם בעניין. לדוגמא לרוב הקבלנים יש אחריות הצנרת של הבית למשך 4 שנים, אבל אם בוחרים לשנות את המטבח בזמן הזה, יהיו קבלנים שיטענו שהשיפוץ הוא זה שגרם לבעיה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות