חפש ב:

למה לקנות דירה בפריפריה?

דירה בפריפריה מציעה לנו ערכים שונים מהעיר, ערכים של שקט, שלווה, איכות חיים והתרחקות מהמרחב האפור והבלתי פוסק של העיר הגדולה.

צוות בנק נדל"ן|1.2.2016|14:31|2021 צפיות

ובכן, התשובה היא שאין שום סיבה מיוחדת לקנות דירה בפריפריה, אלא אם אתם מעדיפים בהגדרה לגור בפריפריה. ישנם שיקולים שיכולים להפוך נכסים בפריפריה לאטרקטיביים ביותר בראיית המשקיע, או בראיית אדם המעוניין לקנות דירה למגורים, ומחפש הזדמנות טובה של דירה זולה שמחירה עשוי לעלות בעתיד. מחירי הדירות בפריפריה הם נמוכים יותר מאשר במרכזי הערים מסיבות מובנות של מרחק מהמרכז, מרחק מהזדמנויות עבודה והזדמנויות עסקיות, מרחק ממרכזי תרבות ושירותים לצרכן וכדומה. מרחק זה הוא המקור המרכזי לפערי המחיר בין המרכז ובין הפריפריה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNanladn לחצו כאן



הנחות על כדאיות ההשקעה בפריפריה לאורך זמן
ההנחה הנסתרת ברכישת דירה בפריפריה היא שבעתיד, ישופרו תשתיות התחבורה אל ישובי הפריפריה, מה שיאפשר ליותר ויותר אנשים לצאת מהמרכז העמוס, ולהעלות את רמת הביקוש בפריפריה, מה שיעלה את רמת המחירים ואת השווי של הנכסים באזור זה. הנחה זו היא כמובן בעלת בסיס מסויים, שכן המגמה היא שיפור תשתיות התחבורה בכל רחבי הארץ, ויחד עם זאת, ביצוע השקעה על סמך הנחה זו הוא מהלך שיכול להתגלות כעקר, הן בגלל שההמתנה לאותן תשתיות יכולה להימשך עשורים ארוכים, והן בגלל שההשפעה שלהן על רמת המחירים בפריפריה יכולה להיות מועטה יחסית, ולהתקזז עם היבטים של עליית מדד וכדומה.

לעמוד פרויקטים באזור הגליל והגולן באתר BankNadlan לחצו כאן

איכות חיים ברמה אחרת, שקט, רוגע ושלווה
אחרי שאמרנו את זה, אם אתם מחפשים דירה למגורים, ללא שום קשר להיבטי השקעה והפוטנציאל של הדירה לייצר עבורכם רווח בטווח הארוך, הפריפריה בהחלט יודעת להציע לכם איכות חיים מסוג אחר, איכות חיים שמתאפיינת בשקט, רוגע, סביבה חברתית יותר, מקום גידול תומך בילדים ואוכלוסיה שמחפשת את אותו הדבר ומקיפה אתכם מכל עבר. אנשים רבים מואסים בקשיים הקטנים של החיים בעיר הגדולה, ובכלל זה חיפושי חניה במשך שעות שלמות, עלויות מטורפות של חניה, של קניה בסופרמרקט ושל כל סוגי השירותים לאזרח וכדומה, ומחפשים את הערוץ שיוציא אותם מהמרכז ויעניק להם מעט שקט נפשי בפריפריה השקטה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הטרייד אוף שאתם עצמכם צריכים לבחון בעין סובייקטיבית
במקרים אלה, יש בהחלט סיבה לקנות דירה בפריפריה. מאחר ועלויות נכסי הנדל"ן בפריפריה נמוכות יותר משמעותית מאשר במרכז, סכומי הכסף שיידרשו לכם לקניית דירת שלושה חדרים בתל אביב, יכולים לקנות לכם וילה 6 חדרים רחבת ידיים עם גינה צמודה ושטח אדמה צמוד באזור הפריפריה, ולהעניק לכם איכות חיים ומרחב גדולים הרבה יותר מאשר בעיר הגדולה. כמו בכל דבר בחיים, יש פה עניין של טרייד אוף קרי, מה אתם מקבלים ועל מה אתם מוותרים. הטרייד אוף צריך להיות מחושב באופן סובייקטיבי, כשאתם צריכים לשים על הכף את הרצון שלכם להיות קרובים למרכז העניינים, מול הרצון שלכם לבנות חיים שקטים, מרווחים ורגועים שבהם תוכלו לנהל חיי משפחה בריאים, רגועים ושלווים.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות