חפש ב:

הנדל"ן הוא מלך העולם

בבדיקות שנעשו בסוכנות סבילס הבריטית, מתברר שמחיר כל אפיקי הנדל"ן בעולם מגיע לכ-217 טריליון דולר. כדי להמשיך ולהתפעם מהנתונים החדשים שמסובבים את עולם הנדל"ן, רק גלגלו מטה.

צוות בנק נדל"ן|1.2.2016|14:26|3604 צפיות

כבר שנים יודע שלערכו של נכס נדל"ני יש אפשרויות עצומות בכל הנוגע לרווח האפשרי שניתן להפיק ממנו. אך כיום כבר אפשר לדעת מהו מחיר הנדל"ן כולו. אנשי הסוכנות סבילס הבריטית הכריזו ששווי הנדל"ן העולמי כולו בשנת 2015, מגיע לכ-217 טריוליון דולר. סכום אסטרונומי זה הוא פי 12 מהתל"ג האמריקאי (תוצר מקומי גולמי שמופק בשנה) ופי 21 מהתל"ג הסיני. ונתון שאותו קשה עוד יותר לקבל, שווי הנדל"ן העולמי שווה פי 3 יותר מההכנסה הכוללת של כלל אזרחי העולם.

לעמוד מגרשים וקרקעות באתר BankNadlan לחצו כאן


והנה אנחנו, בקושי 5 אחוזים.

לנדל"ן העולמי אין מתחרים באופק
הנתון הזה חולש על שוווי הנדל"ן בכל רחבי העולם וכולל נדל"ן מגורים ומסחרי, שטחים חקלאיים ויערות. שווי הנדל"ן העולמי יקר גם פי 36 מהשווי הכולל של כל הזהב שנכרה בהיסטוריה האנושית ועומד על כ-6 טריליון דולר וגבוה פי 3.9 מכלל שווי המניות הנסחרות היום, שעומד על כ-55 טריליון דולר.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן

רק שליש משווי הנדל"ן הינו בר השקעה
לפי ההערכות של חברת סבילס, הנתון המפתיע ביותר הוא שרק שליש מהשווי של שוק הנדל"ן העולמי הינו בר-השקעה, כששאר 145 טריליון דולר הנותרים לא נסחרים בצורה משמעותית. הנתונים הללו נותנים לציבור את ההבנה הסופית ומדגישה עד כמה לנדל"ן יש תפקיד חשוב בכלכלות מדינות העולם השונות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מיהן היבשות המובילות בשוק ומהן מסוגלות להציע?
כדי להמשיך ולהינות מהמספרים, בחברת סבילס בדקו וגילו שהשווי של נדל"ן המגורים עומד על 162 טריליון דולר, 75% מהסכום הכולל. צפון אמריקה נחשבת המלכה האם בכל הנוגע לשוק הנדל"ן העולמי משום שביבשת זו מתגוררים רק 5% מכלל אוכלוסיית העולם, אך היא מחזיקה מעל ל-20% משווי הנדל"ן הכולל בעולם בתחום המגורים. השליטה של צפון אמריקה מתבאטת גם בשוק המסחרי, ומחצית מהשווי של הנדל"ן המסחרי העולמי נמצא שם. אירופה מייצגת 28% מהשווי, בעוד שאמריקה הלטינית, המזה"ת ואפריקה ביחד מסתפקות ב-5%.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות