חפש ב:

למה לקנות דירה בדרום?

דרום הארץ הוא כרגע האזור שמציג את הפוטנציאל הגבוה ביותר להתפתחות וצמיחה בשנים הקרובות, וזה אולי הבשורות הטובות ביותר לכל איש נדל"ן.

צוות בנק נדל"ן|1.2.2016|12:43|2086 צפיות

ובכן, התשובה היא שלקנות דירה בדרום הוא לא מהלך נכון בהכרח, ולא כל עסקת נדל"ן באזור דרום הארץ היא עסקת נדל"ן טובה. יחד עם זאת, אזור הדרום מאפשר לכם נגישות לתנאי שוק טובים על פי העקרונות המקצועיים הבסיסיים ביותר בעולם המסחר הפיננסי, ובהם הכלל החשוב ביותר: לקנות בזול ולמכור ביוקר, לקנות את הנכס כשמחירו נמוך, ולמכור אותו כשהמחיר עולה לרמת מקסימום. בעולם הנדל"ן, עקרון זה בא לידי ביטוי ברכישת נכס באזור שנחשב לפריפריה, אזור שבו המחירים הם נמוכים, אך כזה שיש לגביו צפי לעליית מחירים בטווח הנראה לעין.

לעמוד הפרויקט יחידת סטודיו באילת באתר BankNadlan לחצו כאן



צפי לעליית מחירים של נכסי נדל"ן בדרום
ישנם אזורי פריפריה רבים בישראל, שבשלב הזה אין שום הצדקה לקנות בהם נכס נדל"ן, פשוט מכיוון שבטווח הנראה לעין, אזורים אלה אינם צפויים לחוות תהליך מואץ של התפתחות, תהליך שיכול להוביל לעלייה משמעותית במחירי הנכסים באזור. לעומתם, אזור הדרום הוא אזור שעבר בשנים האחרונות מספר תהליכים משמעותיים, ועובר גם היום מספר תהליכים שבסופו של דבר יעלו את קרנו, ובהתאם לכך את רמת האטרקטיביות שלו ורמת הביקוש לדירות בו. שתי דוגמאות קלאסיות לתפיסה זו היא אוניברסיטת בן גוריון, והמכללה בשדרות, שני מוסדות לימוד שמהווים מוקד משיכה משמעותי לסטודנטים מכל רחבי הארץ.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באזור הדרום באתר BankNadlan לחצו כאן

מגמות המשפיעות על שוק הנדל"ן בדרום
יזמי נדל"ן זריזים שידעו לזהות את המגמה מבעוד מועד, רכשו דירות בסביבת מוסדות לימוד אלה, וכיום משכירים אותם לכל המרבה במחיר, ואכן מחירי השכירות באזורים אלה עלו בצורה משמעותית. מגמה נוספת שנמצאת בתהליכי התהוות בימים אלה היא מגמת הקמת עיר הבה"דים של צה"ל באזור הדרום. תהליך זה צפוי להוביל את האזור כולו להתפתחות מואצת של האזור, ובהתאם לכך למשוך ציבור נוסף שיישב את איזור הדרום, ואולי אף יוביל להקמת ישובים נוספים בסביבות עיר הבה"דים והנגב הצפוני. כל אלה, צפויים להוביל בסופו של דבר לעלייה ברמת המחירים של נכסי נדל"ן באזור זה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אין ארוחות חינם, וחשוב לשקול כל מהלך בצורה קרה וחכמה
אחרי שאמרנו את זה, וכפי שפתחנו את הדברים, אין זה אומר שנכון בהכרח לקנות דירה בדרום הארץ. על אף התחזיות הנדל"ניות לאזור זה, עדיין חשוב מאוד להשקיע מאמץ רב במציאת נכסים זולים במיוחד, לוודא שהם ממוקמים היטב במפת התפתחות הנדל"ן האזורית, ולעשות זאת בצורה זהירה תוך שמירה על היד על הדופק בכל הקשור לידיעות ותחזיות חדשות לגבי האזור. גם בעולם הנדל"ן אין ארוחות חינם, ואם תפעלו בצורה לא זהירה ולא מקצועית, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם חובות כבדים ועם נכסים שערכם כלל לא עולה לאורך שנים ארוכות. ככלל, הדרום הוא אזור בעל פוטנציאל מוגבר לעליות מחירים בשנים הקרובות, אך עליו משפיעות מגמות נדל"ן ארציות, וכן שורה של תהליכים ואירועים לאומיים ומקומיים, שיכולים לפגוע באטרקטיביות שעל פני השטח. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות