חפש ב:

מעונות לסטודנטים שיפנו דירות

משרד האוצר ממשיך בניסיונות לשנות את שוק הנדל"ן בישראל ותוכנית נוספת של שר האוצר מתכננת להוסיף עוד כ-20 אלף יחידות דיור שיוכלו לשכן את הסטודנטים הרבים ששוכרים דירות במחירי עלות.

צוות בנק נדל"ן|1.2.2016|12:38|1792 צפיות

שר האוצר ואנשי משרדו פונים לייצר אישורים מהירים על מנת להקים כ-20 אלף יחידו דיור שימשו כמעונות לסטודנטים וכך ישחררו סטודנטים רבים הגרים בדירות במרכז ויציעו עוד אופציה שתוכל להיאבק בעליית מחירי השכירות ותועיל לסטודנטים רבים. נוסף על כך, את הרווח ממשיווק הקרקעות מתכננים לייעד לזוגות צעירים רבים המחפשים לרכוש דירה.

לעמוד דירות חדשות במבצע באתר BankNadlan לחצו כאן



הפרויקט החדש שודרג מהתוכנית המקורית
עלות בניית הפרויקט המדובר ו-20 אלף יחידות הדיור, תגיע לכ-600 מיליון ש"ח שזה פי 2.5 מהתקציב הקודם, שאותו תיכנן יאיר לפיד בתקופתו כשר האוצר. עד היום התקבלו פניותיהם של המוסדות האקדמיים הטכניון, מכללת נתניה ומכון וינגייט לטובת הגדלת מספר המעונות בשטחיהם ובקשה לרכישת קרקעות המתאימות לסטודנטים שלהם. 

לעמוד הפרויקט חלומות פרדס חנה עם תנאי מימון באתר BankNadlan לחצו כאן

שחרור הסטודנטים מעול שכר הדירה
במשרד האוצר מסבירים שרכישת הקרקעות ובניית מעונות לסטודנטים תוכל לסייע למשבר הדיור בכך שסטודנטים רבים אשר משכירים דירות בערים השונות, יוכלו להשתחרר מעול השכירות ולשלם שכירות במחירי עלות למעונות שיוכלו להוסיף כספים למוסדות עצמם, וכך היצע הדירות שמתאים לזוגות צעירים ייגדל  ונסוף על כך, הרווח משיווק הקרקעות החדשות יופנה גם הוא לטובת שיפור אפשרויות הדיור לטובת הזוגות והמשפחות הצעירות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אופציות בנייה נוספות שיוכלו להגדיל את ההיצע
שר האוצר כחלון מתכן לבצע מהלכים נוספים שיוכלו להגדיל את ההיצע לרוכשי הדירות משום שזוהי הדרך היחידה להוזיל את מחירי הדירות ולפי טענת משרד האוצר אין מחסור חמור עד כדי כך בדירות לרכישה, אבל המחיר הגבוה מונע מאותם משפחות לרכוש לעצמן דירות. לכן, הפעולות שמבקשים לעשות הן להמשיך לייצר אופציות בנייה נוספות שיוכלו להגדיל את ההיצע. בין אם זה תוכנית למשתכן, בניית מעונות לסטודנטים פינוי בסיסים מהמרכז ושחרור מהיר של קרקעות לטובת בנייה מהירה וזולה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות