חפש ב:

למה לגור בשכונה דתית?

מגורים בשכונה דתית הוא הדבר הנכון ביותר עבורכם אם אתם דתיים. אם אתם חילוניים, לא בטוח שזאת הבחירה הנכונה, גם אם יש לכם סיבה ספציפית לעשות כן.

צוות בנק נדל"ן|28.1.2016|15:52|3735 צפיות

התשובה היא שאין סיבה ספציפית, או מקבץ של סיבות שיכול להגדיר שזה נכון יותר או טוב יותר לגור בשכונה דתית. ישנם מאפיינים רבים של האוכלוסיה הדתית, שיכולים להיות אטרקטיביים מאוד גם בעיני חילונים, מסורתיים וכמובן בעיני דתיים אחרים, וישנם מאפיינים כאלה שעובדים גם בכיוון ההפוך. כך למשל, אם יש לכם משבר אמון עם מערכת החינוך החילונית, ייתכן שתרצו לשלב את ילדיכם במערכת החינוך הממלכתית דתית, ואת זה תוכלו לעשות אם תגורו בשכונה דתית. יחד עם זאת, אם אתם חילוניים ייתכן שיהיה לכם קושי להסתגל לאורח החיים הדתי המקיף אתכם מכל עבר, וייתכן מאוד שגם תהווה גורם מפריע לאוכלוסיה המקיפה אתכם, לשכנים שלכם.

לעמוד דירות חדשות לציבור הדתי באתר BankNadlan לחצו כאן



מילת המפתח בבחירת מקום מגורים: התאמה
הדברים נכונים גם לגבי דתיים כיפה סרוגה המעוניינים לגור בשכונה חרדית או להיפך. באופן עקרוני, הדבר הנכון לומר הוא שכל אדם צריך למצוא את סביבת המגורים שמתאימה לאורח החיים שלו. מילת המפתח היא התאמה. לא יהיה זה נכון לגור בשכונה דתית אם אתם חילוניים גמורים, גם אם אתם יכולים למצוא מספר יתרונות במגורים בשכונה כזאת. במרבית המקרים היתרונות הללו יתמסמסו ויעלמו אל מול החסרונות של מהלך כזה, חסרונות שיכולים להשפיע מאוד לשלילה על איכות החיים שלכם ושל הסובבים אתכם.

לעמוד הפרויקט הבית בכוכב יאיר באתר BankNadlan לחצו כאן

שכונה דתית מתאימה לאנשים דתיים
אחרי שאמרנו את זה, ואולי דווקא בגלל שאמרנו את זה, אם אתם דתיים בעצמכם, המקום המתאים לכם ביותר למגורים הוא שכונה דתית. בשכונה דתית, תוכלו להבטיח שבימי שבת תוכלו להרגיש את קדושת היום, מבלי הפרעות של מוסיקה רועשת, כלי רכב ומנגלים המקיפים אתכם מבתי השכנים. בשכונה דתית תוכלו ליהנות מפעילויות תרבות המתאימות לאוכלוסיה הדתית כמו שיעורי דת, הרצאות בנושאי דת וכדומה, ובשכונה דתית תוכלו ליהנות גם משירותי דת מפותחים העומדים לרשות האוכלוסיה המקומית, שירותי דת כמו מספר גדול של בתי כנסת, מקוואות, מסעדות כשרות, מעדניה כשרה וכדומה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

רמות שונות של דתיות, והתאמות שונות לדתיים שונים
בסופו של דבר, דת היא לא רק אמונה, אלא גם ואולי בעיקר, אורח חיים. המקום בו אנו גרים הוא הגורם המשפיע ביותר על אורח החיים שלנו, ועל היכולת שלנו לחיות את אורח החיים שאותו אנו רוצים לסגל ולאמץ לעצמנו. מגורים בשכונה שבה אורח החיים שונה באופן מהותי, ואולי אפילו שונה במעט, אבל סביב מאפיינים מרכזיים וחשובים, הם רעיון לא טוב, וזאת אולי הסיבה הטובה מדוע לגור בשכונה דתית במידה ואתם דתיים. אלא שגם אחרי שפיתחנו את ההבנה הזאת, חשוב מאוד להבין ששכונה דתית יכולה להיות דתית ברמות שונות החל מדתית מסורתית, דרך דתית לאומית ועד לחרדית, ועליכם לבחון את הדברים לעומק ולהבין בדיוק היכן את קונים את הדירה ומשקיעים את מיטב כספיכם בה.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות