חפש ב:

רכישת נכס בגרמניה

רכישת נכס בגרמניה היא השקעה לטווח ארוך ויש הרבה שאתה צריך לזכור. במדריך הבא שלנו נעבור על כל ההכנות, חתימה על החוזה, ומימון הרכישה שלך.

צוות בנק נדל"ן|27.1.2016|17:11|4691 צפיות

עבור רוב האנשים, רכישת נכס בגרמניה היא לא רק השקעה סולידית, אלא גם מקום שבו הם ובני משפחתם יכולים לבלות את שארית חייהם. באופן כללי, קניית בית היא אפשרית לזרים ואין הגבלות. אך למרות שאפשר לקנות בית בגרמניה, גם אם אין לכם רישיון גרמני, רכישת נכס בגרמניה מקנה לך היתר כזה. עם זאת, יש כמה חסרונות לזרים שהחליטו על רכישת נכס בגרמניה. איסוף המימון הינו קשה יותר כאשר אתם מתכוונים להישאר לתקופה קצרה ולא כקניית בית הנחשב כהשקעה לטווח ארוך. הדבר גם משפיע על שיעורי עמלות הגבוהים לסוכני נדל"ן ועלויות אחרות.

לעמוד הפרויקט MHR-1 נדלן מסחרי בגרמניה באתר BankNadlan לחצו כאן


רכישת נכס בגרמניה: כיצד להתכונן
קניית בית בגרמניה לוקחת מידה רבה של הכנה. אין סימנים למכירה בחצרות הקדמיות בגרמניה, כך שלא ניתן פשוט ללכת לדפוק על דלתות ובסופו של דבר לרכוש נכס בגרמניה ישירות מהבעלים לשעבר. במקום זאת, בתים ודירות נמכרים בעיקר על ידי סוכנים. לא משנה אם הצעה מופיעה בעיתון או באינטרנט, הרכוש סביר מאוד להיות קשור לסוכנות הנדל"ן. אם אתם רוצים להימנע מרכישת נכס בגרמניה באמצעות סוכנות נדל"ן, צריך לחפש את מודעות הכוללות את המילים "Privatverkauf" או "פון פריבה" (מכירה פרטית).

בסוף השבוע, עיתונים מקומיים, אזוריים, ואפילו לאומיים, כמו גם משאבים מקוונים הן נקודת התחלה טובה למצוא מגוון רחב של הצעות הנדל"ן, שם תוכלו לקבל סקירה כללית של השוק המקומי, כמו כיצד מחירי הנדל"ן משתנים מעיר לעיר ואפילו משכונה לשכונה. רכישת נכס במזרח גרמניה יכולה בדרך כלל להיות הרבה יותר זולה מאשר בערים פופולריות מאוד כמו מינכן או המבורג, למשל.
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

רכישת נכס בגרמניה: מקורות נדל"ן אחרים
מלבד מספר עצום של סוכנים פרטיים או חברות נדל"ן, הרבה בנקים, במיוחד המקומיים Sparkassen (חיסכון בנקים) מציעים נכסים למכירה. זה יכול להיות יתרון כאשר אתם מתכננים לממן את הבית החדש שלכם עם העזרה של אותו הבנק. 

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן

לבסוף אפשר גם להגיע ישירות אל סוכנויות נדל"ן כדי לקבל גישה לכל ההצעות הנוכחיות שלהם. רק לחפש את Immobilienmakler (סוכן נדל"ן) בספר הטלפונים או להשתמש במסד הנתונים של האגודה הגרמנית לנדל"ן (Immobilien Verband Deutschland), שם תוכלו למצוא יועצי מס, נוטריונים ציבוריים, מודדים, ומומחים אחרים.

 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות