חפש ב:

איפה אפשר למצוא דירות יוקרה

דירות יוקרה אפשר למצוא בכל מקום, בכל ישוב ובכל חלקי הארץ, אך מידת היוקרה של הדירה נובע גם מהמיקום שלה, הקומה שלה, הגודל שלה ועוד פרמטרים מרכזיים.

צוות בנק נדל"ן|26.1.2016|16:19|2995 צפיות

דירות יוקרה אפשר למצוא בכל מקום ובכל שכונה, גם בשכונות מוחלשות בפריפריה, אלא שמידת היוקרה של כל דירה, בהחלט מושפעת מהמיקום הגאוגרפי שלה ומהעיר, השכונה, הרחוב ואפילו החלק ברחוב בו היא ממוקמת. יוקרה הוא מונח שאינו משקף מצב חד ערכי, אלא טווח של אפשרויות, כשכל אחת מן האפשרויות היא אפשרות שמשקפת מידה מסויימת של יוקרה. הדבר דומה מאוד למילה יקר. ישנו מוצר יקר, אחר מעט יקר, אחר יותר יקר, אחר יקר מאוד, ואחר הכי יקר. גם כאשר מדובר על דירות יוקרה, ישנן מידות שונות של יוקרה, שנובעות ממיקום הדירה, הקומה בה היא ממוקמת, הגודל שלה, העיצוב הפנימי, טכנולוגיות מיושמות וכדומה.

לעמוד דירות יוקרה באתר BankNadlan לחצו כאן



דירות יוקרה בכל מקום ובכל אזור בארץ
אם אתם מחפשים דירת יוקרה תוכלו למצוא כזאת בכל מקום, אלא שהמיקום של הדירה מהווה מעין תקרת זכוכית למידת היוקרה שניתן לייחס לדירה. דירת יוקרה בישוב קהילתי בפריפריה לעולם לא תהיה שווה כמו דירת יוקרה בתל אביב, אלא אם המאפיינים המבניים שלה יהיו משמעותית טובים יותר מזאת הממוקמת בתל אביב, והכוונה במאפיינים מבניים היא בעיקר לגודל השטח הבנוי, וכן שטח הקרקע העומד לרשות הדירה. כמובן שניתן לבצע פה עוד שלל חישובי רגישויות כדי לבחון את מידת היוקרה של כל דירה על פי הפרמטרים המבניים, הגאוגרפיים, הסביבתיים והעיצוביים של כל דירה, אך בסך הכל הדברים מדברים בעד עצמם, וניתן להבין את המשמעות של המיקום על רמת היוקרה.

לעמוד הפרויקט Time Tower באתר BankNadlan לחצו כאן

יוקרה קלאסית מול יוקרה מלאכותית
אחרי שאמרנו את זה, די ברור שאם אתם מחפשים דירת יוקרה קלאסית בכל המובנים, יהיה עליכם לקנות דירת יוקרה במקום שנחשב ליוקרתי כמו שדרות רוטשילד בתל אביב, או השכונות היקרות בצפון תל אביב, רשפון, סביון, הרצליה פיתוח וכדומה. לחילופין, תוכלו ליהנות מדירת יוקרה גם בפריפריה, ואפילו ליהנות לא רק מהיבט היוקרה אלא גם מההיבט של איכות חיים רגועה, שקטה ומרווחת יותר, אך יהיה זה סוג אחר של יוקרה. המשמעות של כל זה היא שדירות יוקרה יכולות להימצא בכל מקום, בכל שכונה ובכל חלק של הארץ, אך בכל מקרה, היוקרה יכולה לבוא לידי ביטוי בצורות שונות ודרך אלמנטים שונים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

יוקרה הנובעת מאלמנטים שונים, ברי או לא ברי שינוי
האלמנטים דרכם באה היוקרה לידי ביטוי יכולים להתאים לכם יותר או פחות, אך מה שחשוב הוא שתדעו לתמחר את האלמנטים האלה. ככל שהאלמנטים היוצרים יוקרה הם אלמנטים שפחות אפשרי לשנות אותם, כך מידת היוקרה היא גבוהה יותר. ככל שהיוקרה נובעת מפעולות גמישות יותר כמו עיצוב וטכנולוגיות של בית חכם למשל, כך השווי הכספי שלה במחיר הכולל של הדירה יהיה נמוך יותר, וזאת הבנה חשובה מאוד בכל הנושא של מציאת דירת יוקרה והאזור בו היא ממוקמת. 

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות