חפש ב:

איך מוצאים דירה לדתיים

דירה לדתיים היא דירה ככל דירה אחרת, למעט הסביבה בה היא ממוקמת, והדבר החשוב ביותר הוא מציאת ההתאמה בין הרוכשים ובין הסביבה ומידת "הדתיות" שלה.

צוות בנק נדל"ן|26.1.2016|16:14|3210 צפיות

ובכן, כדירה, כנכס, כמקום מגורים, דירה לדתיים היא בדיוק כמו כל דירה אחרת לחילוניים. הדבר שמשפיע יותר מכל על מידת "הדתיות" של הדירה הוא בעצם סוג האוכלוסיה המתגוררת מסביב. דת היא לא רק אמונה, אלא גם אורח חיים, ומאחר ואנו אוהבים להתגורר לצד אנשים המקיימים אורח חיים דומה לשלנו, ניתן בהחלט לזהות הפרדה גאוגרפית פיזית בין אוכלוסיות דתיות ובין אוכלוסיות חילוניות. כך למשל, ישנן ערים דתיות לחלוטין כמו בית"ר עילית, ערים בהן ישנה הפרדה בין האוכלוסיה הדתית לאוכלוסיה החרדית כמו בית שמש, ערים בהן ישנם אזורים מוגדרים בהם מתרכזים דתיים או חילוניים, כמו מאה שערים, גאולה או רמות בירושלים, לעומת תלפיות, גילה וארמון הנציב שם כמות החילונים גדולה יותר.

לעמוד דירות לציבור הדתי באתר BankNadlan לחצו כאן



מידת הדתיות כפונקציה של האוכלוסיה מסביב
המשמעות היא שכאשר אתם מחפשים דירה המיועדת לאנשים דתיים, אתם רוצים תחילה ללמוד על המקום עצמו, וללמוד עליו לעומק. הסיבה לכך שיש לבדוק את הדברים לעומק היא שבמרבית המקרים, הגדרת האוכלוסיה במקום היא אינה חד משמעית. אם אתם אנשים חרדיים ואתם רוצים לחיות בסביבה חרדית דתית לחלוטין, אין לכם שום דילמה. אתם רוצים למצוא דירה בבית"ר עילית, בהר נוף, מאה שערים, גאולה, רמות או מקומות אחרים ברחבי הארץ שבהם האוכלוסיה היא חרדית במאה אחוז. אם אתם דתיים לאומיים, ייתכן שלא תרצו לגור באזור חרדי, אבל באזור של כיפות סרוגות, וגם אזורים כאלה קיימים.

לעמוד הפרויקט הבית שלך בכוכב יאיר באתר BankNadlan לחצו כאן

מגוון פרמטרים שמגדירים את מידת הדתיות של האזור
יחד עם זאת, יכול מאוד להיות שהדת הוא שיקול משני יותר אצלכם בבחירת דירה, ברמה של כן להתייחס לעניין מידת הדתיות של האוכלוסיה במקום, אך לא להתקבע סביב אזורים דתיים פרופר. במקרה זה, יהיה עליכם לבחון את מאפייני האוכלוסיה במקום בצורה יסודית יותר, ואת זה תוכלו לעשות במספר צורות. תוכלו לבחון כמה בתי כנסת ישנם במקום, לבחון את מראה הרחובות במקום בימי שבת, ועד כמה הרחובות סואנים או לחילופין מלאים באנשים החוזרים מתפילת יום השבת. תוכלו לבחון את היקף הפעילות התרבותית במקום עבור האוכלוסיה הדתית, וכמובן לבחון את השכנים בסביבה המיידית של הנכס אותו אתם רוצים לקנות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

להתייעץ, לקבל המלצות ולהכיר את המקום בגוף ראשון
במרבית המקרים, הדרך הטובה ביותר למצוא דירה לדתיים היא דרך המלצות. אנשים דתיים רבים מקבלים המלצות מחברים ובני משפחה דתיים אף הם, לגבי אזור מגורים שהם מאוד מרוצים ממנו, ואלו גם יודעים לספר בדיוק מה המאפיינים של המגורים באותו אזור, עד כמה הוא דתי, עד כמה הוא חילוני או מסורתי, ולמה בדיוק ניתן לצפות. במקרים אלה, כדאי לשהות שבת אחת או שתיים במקום, להכיר אותו, להרגיש אותו, ובתוך כך גם ללמוד על המקום יותר לעומק בהיבטים שפירטנו לעיל, וכך ליצור תשתית עובדתית לקבלת החלטה בנושא. 

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות