חפש ב:

פרויקט דה וינצ'י ממשיך בימי המכירות

אחד הפרויקטים המעניינים ביותר בשוק הנדל"ן הוא פרויקט דה וינצ'י המתוכנן להיבנות ליד מרכז שרונה בת"א.

צוות בנק נדל"ן|25.1.2016|16:4|3099 צפיות

אחד הפרויקטים המרעננים של השנים האחרונות נולד.
קנדה ישראל ממשיכה בימי המכירות שלה לאחד הפרויקטים הגדולים ביותר שידעה ת"א וכיום נשארו עוד מספר דירות מעטות באחד הפרויקטים המסקרנים ביותר שיש היום בישראל. אז כיצד מצליח פרויקט דה וינצ'י להוכיח שהוא הפרויקט המפואר ביותר שנבנה כיום? למרות המתחרים החזקים מצד השכנים שלו.

לפרויקטים נוספים בת"א באתר BankNadlan לחצו כאן



גודל התוכנית מראה תיכנון מפורט שאמור לשווק מחדש את האזור היוקרתי ביותר שת"א יכולה להציע.
פרויקט דה וינצ'י, אשר יבנה במתחם כנרית שהיה שייך בעבר למחנה הקריה, נרכש ע"י קנדה ישראל ואקרו נדל"ן במכרז בפרסמה רשות מקרקעי ישראל וכך יצא לדרך בעסקה שהונצחה בעסקת השנה בישראל. דירות היוקרה שכבר החלו להימכר, יהיו בגדלים של 3-5 חדרים ונמכרות במחיר התחלתי אסטרונומי של 2.9 מיליון ש"ח. אך עם המחיר מגיעות גם ההטבות ואכן לפרויקט יש מה להציע.

לעמוד הפרויקט מגדלי דה וינצ'י באתר BankNadlan לחצו כאן

תיכנון אומנותי גם לאלה שלא יגורו במגדלים
שני המגדלים שייבנו יכילו כ-330 דירות בשני מגדלים שיגיעו לגובה של 44 קומות ובתוכם כבר מתוכננים להיבנות עסקים בחלל הפנימי, חנויות קטנות, בתי קפה ומקומות בילוי נוספים. זאת בנוסף למתחם שרונה היוקרתי שנמצא רק כמה מטרים לצד המגדלים. תכנון המגדלים נעשה ע"י האדריכלים קלמן כ"ץ וירון כ"ץ אדריכלים בע"מ ותוכננו בעקבות ההשפעה של תקופת הרנסנס, אשר אמורה לספק לחוויה מרעננת גם לאלה שרק יזכו להביט בהם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אז מדוע לקנות עכשיו?
הפרויקט מותאם כמובן לאוכלוסייה האמידה ביותר בחברה הישראלית, אך גם לאלה שמסוגלים לקנות ומתלבטים, עליכם לדעת שעתידה של השכונה שתקום רק החל ובכשיסתיימו תוכניות הבנייה באזור המתחם הכולל יכלול קניון יוקרתי חדש, את מגדל עזריאלי הרביעי והאזור כולו יזכה לפיתוח משמעותי נוסף כשתסתיים בניית הרכבת הקלה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות