חפש ב:

השקעה בנדל"ן: הסבלנות והרווח

אנשים רבים מחפשים פנינות נדל"ן חדשות להשקיע בהן ובזכותן לייצר רווחים ואולי אפילו להספיק איזה אקזיט קטנטן. אך חשוב להבין שבנדל"ן הסבלנות משתלמת, ובנדל"ן שכונות הפחים וקרקעות חקלאיות, יכולות להפוך בכמה שנים, להצלחה משגשגת.

צוות בנק נדל"ן|25.1.2016|15:14|3232 צפיות

לכל מי שמחפש להשקיע בנדל"ן יש את הידע הבסיסי להבין שמילת הקסם היא תשואה. התשואה האפשרית היא המרכיב להצלחה בשוק הנדל"ן ובמקרים רבים, דווקא השכונה הנחשלת, יכולה להיות זו שעליה תרכבו בדרך להצלחה. אז כשמדברים על תשואה, אנשים  שמבינים בנדל"ן אומרים שהכי נכון זה להשקיע בפריפריה. למה? בגלל ששם המחיר נמוך ואתם תוכלו להשיג תשואה מהירה יותר. אפשר להביט בערים כמו אשקלון שהתשואה בה מגיעה לכ-5.5 אחוזים בזכות ההשקעה בתשתיות והבנה שהמחירים במרכז פשוט גבוהים מדי. אבל האם זו האפשרות היחידה?

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן


כל מה ששכונה חלשה צריכה זה פרויקט פינוי בינוי והנה זכיתם לרווח שיכול להכפיל את ההשקעה שלכם.

מה יקרה בעוד 10 שנים?
כמו שאמרנו בכותרת הסבלנות היא המרכיב הכי חשוב כשמדובר בהשקעות נדל"ן. לכן, כשאתם בוחנים אזורים ופרויקטים להשקיע בהם, שווה לכם לבדוק דווקא את השכונות החלשות בערים חזקות. דווקא במקרים כאלה, יש פוטנציאל לרווח גדול הרבה יותר. קחו לדוגמא את חיפה, שבשש השנים האחרונות מחירי הדיור עלו בכ-106 אחוזים. עכשיו רק דמיינו מה היה קורה לו הייתם משקיעים בחיפה לפני שש שנים. השקעה כזו במבט לרחוק היא זו שמסוגלת לספק את הרווחים הגדולים ביותר וכשמסתכלים על ערים גדולות, ההשערה הרווחת היא שבסופו של דבר, משקיעי הנדל"ן יגיעו לכל מקום וכל שכונה תזכה לעניין מחודש כשמשבר הדיור ממשיך ואין פתרון באופק.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן

השקעה בקרקעות
קרקעות חקלאיות הן עוד אופציה שבה השקעה לטווח ארוך יכולה לתת למשקיע רווחים של מיליונים. כשמשקיעים בקרקע חקלאית, צריך להבין שרווח אמיתי יגיע רק לאחר כמה שנים לפחות ובדרך כלל מדובר בכ-12 שנה לפחות לפני שקרקע מופשרת לאחר כל האישורים. אך כשהקרקע מופשרת, אזי המשקיע זכה בכל הקופה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

השקעה זהירה
כשמביטים השנה בערי ישראל, ניתן לראות את הפריחה של עפולה ובאר שבע, אך הראשונה עדיין יכולה לספק תשואות גבוהות יותר משום שהשנייה היא כבר נושא חם המוכר לרוב אזרחי ישראל. עדיף להביט אל עבר סוף שנות העשרים של המאה ה-21, ולייתר דיוק, שנת 2027. נוסף לכך, במידה ואת מעוניינים להשקיע, נסו לבחור אזור הקרוב למקום מגוריכם, במידה וההשקעה לא תצליח, תוכלו תמיד להתגורר בנכס שהשקעתם בו כדי למנוע הפסדים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות